سردار علیرضا لطفی از دستگیری کلاهبردار متواری خبر داد که پس از دریافت بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان متواری شده بود.

کلاهبردار ۲۴۵ میلیاردی بازداشت شد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پرونده ای از اواخر شهریور ماه سال جاری به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن صاحب یک طلافروشی در منطقه تهرانپارس - خیابان فرجام پس از دریافت بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان از بیش از ۴۰۰۰ نفر از شهروندان ، متواری شده بود . 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در تحقیقات از مالباختگان مشخص شد که متهم پرونده به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود ماهیانه اقدام به دریافت پول از مالباختگان کرده و در مجموع با تحصیل بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان متواری شده است .

وی ادامه داد:مالباختگان مبالغ مختلفی را به متهم پرداخته کرده اند، بگونه ای که حتی مالباخته ای در شکایت خود عنوان داشته است که به واسطه اطمینانی که به متهم داشته بیش از ۴ میلیارد تومان پول به وی پرداخت کرده است !!! 

سردار لطفی اعلام کرد: اقدامات ویژه پلیسی جهت دستگیری این متهم انجام شد و سرانجام متهم پرونده در مورخه  سوم مهرماه ۱۳۹۷ دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قرار قانونی از سوی بازپرس  پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد .

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.