بر اساس رای کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی پروانه فعالیت ۱۶ شرکت متخلف در این بخش لغو شد.

لغو پروانه مجوز ۱۶ شرکت حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با بیان این مطلب لغو پروانه مجوز ۱۶ شرکت حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: .در این چارچوب کمیسیون رسیدگی به تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای از ابتدای امسال به پرونده تخلفات ۲۱۲ شرکت رسیدگی و احکام آنها را صادر کرد.

ابراهیم نصری افزود: فعالیت کمیسیون در بررسی تخلفات شرکت های حمل و نقل حوزه کالا و مسافر به صورت بازدید میدانی و در محل پایانه های بار شهید خبیری مشهد و مسافربری امام رضا(ع) صورت گرفته است.

وی بر اهمیت ارتقای سطح خدمات زائران و مسافران تاکید و اظهار کرد: نظارت پیوسته بر فعالیت های بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت مستمر انجام می شود و مردم نیز می توانند از طریق سامانه پیامکی به شماره  ۱۰۰۰۵۲۵ و  پست الکترونیکی به آدرس  khorasan@rmto.ir  یا شماره تلفن ۰۵۱۳۳۱۵۸۳۳۳   نظرها، پیشنهادها و شکایت های خود را اعلام کنند، تا رسیدگی شود.

۷۶۰ شرکت حمل و نقل کالای داخلی و بین المللی و شرکت حمل و نقل مسافر در خراسان رضوی فعالیت دارند.

پارسال ۳۰ میلیون تن بار توسط ۴۰ هزار راننده با ۳۷ هزار وسیله نقلیه در حوزه حمل و نقل بار جاده ای بخش های داخلی و بین المللی از خراسان رضوی جا به جا شد.

۸ هزار و ۶۱۲ راننده با ۵ هزار و ۳۷۳ دستگاه خودرو مسافربری جاده ای در خراسان رضوی در قالب ۱۲۴ شرکت حمل و نقل مسافر فعالیت دارد که پارسال ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر را جا به جا کردند

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.