مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی درباره میزان مصرف گاز در شش ماهه نخست سال جاری در این استان گفت: تا پایان شهریور۹۷، پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش های مختلف مصرف شد.

۵/۴ میلیارد مترمکعب گاز در خراسان رضوی مصرف شد

به گزارش قدس انلاین وبه نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی با ارائه این آمار افزود: در همین بازه زمانی در سال ۹۶، چهار میلیارد و ۹۳۹ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده که در مقایسه با آمار، امسال شاهد رشد ۹ درصدی مصرف گاز هستیم.
وی با بیان این مطلب که در نیمه نخست سال جاری بطور میانگین روزانه ۲۹ میلیون مترمکعب گاز تحویل مشترکین شده افزود: مرداد ماه با ۹۴۵ میلیون مترمکعب و شهریور ماه با ۸۵۴ میلیون مترمکعب به ترتیب بیشترین و کمترین حجم مصرف گاز این مدت را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به گرمای تابستان اضافه کرد: درهمین مدت دو میلیارد و ۵۸۷ میلیون مترمکعب گاز معادل ۴۸ درصد کل مصرف استان برای تولید برق تحویل شش نیروگاه طوس، مشهد، فردوسی، شریعتی، نیشابور و شمس شد.
یادآور می شود؛ استان خراسان رضوی با ۳۱ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی و دو میلیون و ۱۸۱ هزار مشترک به ترتیب در رتبه های اول و دوم شبکه گذاری و تعداد مشترکین گاز در کشور ایستاده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.