یک خیر نیک اندیش مدرسه یار از شهر جنگل رشتخوار در نخستین روزهای سال تحصیلی جدید با حضور در جمع دانش آموزان مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به مدارس شهر جنگل جهت خرید تجهیرات اهدا کرد.

کمک ۳۰۰ میلیون ریالی یک خیر برای تجهیز مدارس در بخش جنگل رشتخوار

به گزارش قدس آنلاین؛ سید حسن حسینی خیر نیک اندیش مدرسه یار از شهر جنگل رشتخوار در نخستین روزهای سال تحصیلی جدید با گرامی داشت و تبریک شروع مهر حسینی همراه با مدیر آموزش و پروش و امام جمعه شهر جنگل با حضور در جمع دانش آموزان مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به مدارس شهر جنگل جهت خرید تجهیرات اهدا کرد.

محمد قاسم پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در حاشیه این مراسم خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار را سرمایه های ارزشمند و بازوان توانمند آموزش و پرورش دانست و از افزایش چشم گیر مشارکت ها و ورود خیرین در حوزه های مدرسه سازی و مدرسه یاری خبر داد.

 قاسم پور نیت خیر نیک اندیش سید حسن حسینی را در حمایت از دانش آموزان نیازمند به صورت طرح اهدا مبلغ ۴۰ میلیون تومان مادام العمر قابل تقدیر خواند و ضمن تقدیر وتشکر از این خیر بزرگوار از همراهی امام جمعه شهر جنگل در برنامه ها و طرح های آموزش و پرورش شهرستان در منطقه جنگل تقدیر و تشکر کرد.

این خیر نیکوکار با امضای تفاهم نامه رسمی متعهد شده است که هر سال حداقل مبلغ چهل میلیون تومان در خرید تجهیزات مدارس بخش جنگل کمک کند.

منبع: صبح توس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.