یزد- مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: در این مقطع از زمانه و در شرایط حاضر، استان یزد نیازمند انقلاب صنعتی دیگر است.

یزد نیازمند انقلاب صنعتی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استاندارد یزد، محمد حسین ماجدی اردکانی در جمع اعضای برگزاری مراسم های هفته استاندارد در محل اداره کل اظهار داشت: شعار امسال روز جهانی استاندارد با عنوان" استانداردهای بین المللی و چهارمین انقلاب صنعتی"  برای استان صنعتی یزد از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: نفس برنامه های اقتصاد مقاومتی بر مبنای استاندارد سازی می باشد و کشورما بیش از گذشته نیازمند تفکر و اقدام برای استاندارد سازی است که اگر این اتفاق حادث شود، به طور قطع در استان یزد انقلاب صنعتی جدیدی رخ خواهد داد.

این مقام مسئول افزود: وجود برخی صنایع به روز، که خیلی از کشورها نیازمند واردات محصولاتشان هستند، تنها با ارتقای کیفیت و استاندارد سازی، رونق خواهند گرفت که به تبع آن این محصولات می توانند با نفوذ در بازارهای جهانی، نام جمهوری اسلامی را جاودانه سازند.

دبیر شورای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی در ادامه خاطر نشان ساخت: لازم است در جامعه متدین و مذهبی یزد، برای تبیین موضوعات فوق، امسال به برنامه های هفته استاندارد در استان به منظور گسترش فرهنگ استاندارد سازی و حمایت از کالای ایرانی رویکرد فرهنگی بدهیم.

ماجدی اردکانی در پایان گفت: بر این اساس در استان یزد برای اولین بار از چهره های فرهنگی مطرح کمک گرفته می شود و امیدواریم که با همت مسئولان استان، نهضتی که برای انقلاب صنعتی جدید در یزد آغاز می شود ادامه یابد.

شایان ذکر است، استان یزد با حدود ۳۵۰۰ واحد تولیدی، دارای رتبه چهارم توسعه یافتگی صنعتی  و به لحاظ تنوع مواد معدنی در جایگاه اول و از نظر ذخایر اکتشاف شده و قطعی دارای رتبه دوم در کشور می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.