مستند «بار دیگر فردا» با موضوع زلزله کرمانشاه روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

مستند «بار دیگر فردا» روی آنتن شبکه دو سیما

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین؛ این مستند روایتی متفاوت از زلزله کرمانشاه است که شامگاه ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۹۶ به بزرگی ۷.۳ ریشتر استان کرمانشاه را به لرزه درآورد.

زمین لرزه ای که در شهرستان های سرپل ذهاب، ثلاث بالاجانی، قصرشیرین، دالاهو، گهواره و گیلان غرب جان ۶۲۰ نفر را گرفت ۹۴۰۰ نفر زخمی به جا گذاشت و ۷۰هزار نفر را بی خانمان کرد.

بیننده در این مستند با تصاویر واقعی از لحظه وقوع زلزله رو برو می شود و در ادامه لحظات بعد از زلزله را خواهد دید و این توالی تا پایان مستند ادامه خواهد داشت.

در این مستند که روایت آن بیشتر از زبان کودکان سر پل ذهاب است به موضوع مدرسه و اهمیت آن پرداخته می شود. مدارسی که در این زلزله به دلیل ساخت استاندارد مقاوم ماندند و تخریب نشدند و همچنین مدارسی که دارای ساختمان فاقد استحکام بودند و در فهرست مدارس تخریبی و نیازمند مقاوم سازی "سازمان نوسازی مدارس کشور" قرار داشتند و در زلزله ویران شدند با هم مقایسه خواهند شد.

این مستند به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان، نویسندگی سید حسین متولیان و صدای فرخ نعمتی پنجشنبه ۵ مهر ماه حوالی ساعت ۱۹:۲۰ و جمعه ٦ مهر ساعت ١٣:٢٥ به روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.