سرمربی تیم ملی فوتسال، گفت: حضور اکراین و بلاروس با بهترین بازیکنان خود در این تورنمنت نشان می‌دهد که ایران از لحاظ فوتسال در سطح بالایی قرار دارد و به عنوان یک قطب قوی شناخته شده است.

 ایران در فوتسال به عنوان یک قطب شناخته شده است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی تیمش در تورنمنت چهارجانبه تبریز گفت: تورنمنت چهارجانه تبریز به کادر فنی کمک بسزایی کرد چرا که با ارزیابی بازیکنان جوان، سطح فنی و بازی ملی پوشان را متوجه شده ایم و اکنون می دانیم که برای روند رو به رشد این بازیکنان جوان چه برنامه ای را در نظر بگیریم.

وی افزود: حضور تیم ژاپن با ترکیب کاملی که در جام ملت‌های فوتسال داشت، حضور اکراین و بلاروس با بهترین بازیکنان خود در این تورنمنت نشان می دهد که ایران از لحاظ فوتسال در سطح بالایی قرار دارد و به عنوان یک قطب قوی شناخته شده است.

ناظم الشریعه در ادامه گفت: بازیکنان در این تورنمنت کاملا محک خوردند. نقاط ضعف و قوتشان مشخص شده و باید برنامه ریزی دقیق تری برای آنها داشته باشیم تا در نهایت آینده تیم ملی فوتسال را تامین کنیم. حضور بازیکنان با تجربه و جوان در کنار یکدیگر باعث میشود که فوتسال روند رو به رشد خود را طی کند.

انگیزه در میان ملی پوشان چند برابر شده و شاهد تمرینات پرتلاش و در نهایت دیدارهای بسیار جذاب و پایاپایی از بازیکنان بوده‌ایم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان، گفت: از حمایت‌ها و تلاش‌های فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال و هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در کنار وزارت ورزش و جوانان این استان کمال تشکر را دارم چرا که با برگزاری این تورنمنت باعث شدند تا تیم ملی برای بار دیگر محک بخورد، مورد ارزیابی قرار بگیرد و در نهایت عنوان قهرمانی را کسب کند. همانطور که قبلا گفتم کسب نتیجه برای ما اصلا مهم نبوده و ارزیابی بازیکنان بیشتر مد نظر کادر فنی بود .

بازیکنان جوان نشان دادند که با میدان دادن به آنها می توان به آینده فوتسال امیدوار بود .بازیهای سنگینی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان مزد تلاش خود را گرفتند. هر چه از زمان بازی‌ها در این تورنمنت گذشت بازیکنان با یکدیگر هماهنگ تر شده و عملکردشان مناسب بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.