معاون دادستان مشهد گفت: مشکل خاصی برای تامین سوخت مورد نیاز کامیونداران در خراسان رضوی وجود ندارد.

شرایط مناسب وضع سوخت رسانی به کامیونداران خراسان رضوی

 به گزارش قدس آنلاین، قاضی حسن حیدری با توجه به اعتراض برخی کامیونداران  در خراسان رضوی درباره آخرین وضع سوخت رسانی در استان افزود: وضع سوخت رسانی در استان در شرایط مناسبی قرار دارد و مشکل خاصی برای تامین سوخت مورد نیاز استان وجود ندارد.

وی افزود: ورود و خروج سوخت از استان های دیگر به خراسان رضوی نیز مطلوب ارزیابی می شود و نفت کش و حامل های سوخت مشکلی برای جابجایی سوخت ندارند.

معاون امنیتی و سیاسی دادستان مشهد در خصوص اخباری مبنی بر ایجاد خسارت افراد خرابکار به نفت کش ها و کامیون های حمل بار، گفت: قوه قضاییه با افراد معلوم الحالی که با خرابکاری مانع فعالیت کامیون‌داران می‌شوند به شدت برخورد کرده است.

قاضی حیدری از رانندگان خودروها خواست در صورت مشاهده حوادث مشابه و ایجاد مزاحمت های افراد مخل، با سامانه 110 پلیس تماس بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور از ورود دستگاه قضا به پرونده مزاحمان و برخورد با کسانی که به دنبال اخلال گری و ایجاد رعب و وحشت در جاده های برخی شهرهای کشور هستند خبرداد.

چند وقت گذشته، در تعدادی از جاده های شهرها و استان های کشور، اتفاق هایی در زمینه اخلال در حمل و نقل بار از طرف تعدادی از افراد،ایجاد و باعث بروز مشکلاتی برای کامیونداران شده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.