فرهاد ممدوحی در نشست جاری مجمع عمومی سازمان ملل در مذاکرات عمومی مقامات ارشد به ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

نماینده ایران:دروغگویی در DNA نتانیاهو است/اسرائیل رویکردی شبیه داعش دارد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، در نشست جاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مذاکرات عمومی مقامات ارشد، فرهاد ممدوحی، نماینده کشورمان در پاسخ به تکرار ادعاهای واهی کشف مراکز هسته ای جدید از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی سابقه طولانی در فرصت طلبی و گمراه کردن افکار عمومی دارد و در این راستا این رژیم با خبر سازی، انحراف اذهان عمومی از رفتار غیر انسانی و سبوعیت این رژیم علیه مردم فلسطین را دنبال می کند.

وی ضمن اشاره به این که این رژیم منشا بی ثباتی و بحران در منطقه است، افزود: فلسفه بافی نتانیاهو موید تمایلات ناخوداگاه و غیر ارادی نخست وزیر در دروغگوئی و تحریف واقعیت است و عمدتا با هدف انحراف توجهات از وحشیگری ذاتی این رژیم علیه مردم فلسطین صورت می‌گیرد.

نماینده ایران در سازمان ملل ادامه داد: اسرائیل زندانبان غزه بعنوان بزرگترین زندان جهان است. این رژیم غیر دمکراتیک که توسط مقامات فاسد مدیریت می شود وانمود می کند که پیشرو است در حالی که حاکمیتی مرتجع می باشد که رویکردهای نژادی و مذهبی شبیه به داعش دارد. ادعای رژیم صهیونیستی شبیه اقدامات رژیم نازی است که دنیا را به ویرانی کشاند. این دستگاه نژاد پرست دمکراسی را به استهزاء گرفته است.

رژیم صهیونیستی 300 قطعنامه درباره سلاح‌های کشتار جمعی را نقض کرده است

نماینده ایران اضافه کرد: رژیم صهیونیستی تمامی اهداف، اصول، رویه های و سیاست های سازمان ملل را نادیده می‌گیرد و در مقابل قطعنامه های سازمان ملل می ایستد و از مجمع عمومی سوء استفاده می کند. این رژیم تاکنون 300 قطعنامه در مورد سلاح های کشتار جمعی، تخریب و کشتار جمعی تا منطقه عاری از سلاح جمعی در خاورمیانه را نقض کرده است. این رژیم تاکنون صرفا 255 قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده که آخرین آن قطعنامه 2334 در مورد خاتمه شهرک سازی در سرزمین های اشغالی بوده است. تاکنون آمریکا 44 بار از حق وتو برای حفاظت از اسرائیل در ارتباط با تصویب قطعنامه های علیه این رژیم استفاده کرده است.

نماینده ایران تصریح کرد: نتانیاهو با نمایش چند قطعه عکس که از نقشه گوگل گرفته است ادعا می کند که تاسیسات هسته ای جدیدی در ایران کشف کرده که این خود دروغی بزرگ و مبین آن است که دروغگوئی در دی ان ای این مقام ارشد صهیونیستی وجود دارد.

وی تاکید کرد: بجای تولید خبر جعلی این رژیم غاصب باید از تهدید به توسل از سلاح هسته ای احتراز کند. شورای امنیت قویا باید تهدید رژیم صهیونیستی به توسل به استفاده از سلاح هسته ای را محکوم نماید.

نماینده ایران تاکید کرد که بر تحرکات جنایت کارانه این رژیم اشراف داریم و زمان آن که به کشورهای همسایه با برخورداری از مصونیت ضربه بزند گذشته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.