همدان -رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری ویژه برنامه دهه سوم محرم در همدان خبر داد.

ویژه‌برنامه دهه سوم محرم در همدان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان حجت‌الاسلام سید علی حسینی از برگزاری ویژه‌برنامه دهه سوم محرم در همدان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم از 11 مهرماه مصادف با 23 محرم تا 16 مهرماه مصادف با 28 محرم به مدت 6 شب در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم از نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود، گفت: آیت‌الله احدی، آیت‌الله محمدی و آیت الله انصاری قمی در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان بیان کرد: در این مدت اصغر زنجانی، یزدان ناصری، سید محسن بنی فاطمه، سید رضا موسوی، اکبر شیخی و رضا نریمانی از زاکران اهل بیت (ع) در رثای امام حسین(ع) و 72 تن از یارانش مرثیه‌سرایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسم باشکوهی با عنوان تجمع رهروان زینبی همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) در همدان برگزار شد، گفت: مراسم روضه‌خوانی و اطعام‌دهی از محل موقوفات در ایام محرم نیز مورد توجه بوده است.

حسینی به برگزاری «سوگواره بصیرت عاشورایی» در باغ بهشت اشاره کرد و افزود: این مراسم هفتم تا نهم مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه باغ بهشت برگزار خواهد شد.

منبع فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.