شهردار تهران امروز به مناسبت ۷ مهر، روز آتش‌نشان از ۶ نردبان آتش‌نشانی بهره‌برداری کرد.

بهره برداری از ۶ نردبان آتش‌نشانی با حضور شهردار تهران

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محمدعلی افشانی در مراسم بهره‌برداری از ۶ دستگاه نردبان ۵۰ تا ۶۴ متری گفت: هفتم مهرماه به عنوان روز آتش‌نشانی معرفی شده و دلیل آن نیز آتش‌سوزی پالایشگاه آبادان در جنگ تحمیلی بوده است.

وی بیان داشت: در کشور شاهد حوادث زیادی در خصوص آتش سوزی هستیم به همین دلیل نیاز به تجهیزات موردنیاز داریم که امروز ۶ دستگاه نردبان با پیگیری‌های شهرداری تهران، بانک مرکزی و همراهی گمرک ترخیص شد.

شهردار تهران اضافه کرد: ایمنی برج‌های پایتخت باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و بعضاً مردم در برج‌های مسکونی ساکن می‌شوند که فاقد پایان کار هستند و می‌توانند از طریق مراجع حقوقی و قضایی این موضوع را پگیری کنند.

افشانی افزود: اگر ساختمان‌هایی که پایان کار نداشته باشند باید جریمه شوند؛ چراکه سکونت در این ساختمان‌ها جان مردم را تهدید می‌کند.

وی در مورد آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو نیز گفت: در کمیسیون ماده ۵ اقدامات لازم برای ساختمان پلاسکو انجام شده است و مقرر شده نقشه‌ها سریع‌تر از سوی بنیاد مستضعفان ارائه و کار احداث آن آغاز شود.

در ادامه محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران نیز بیان داشت: هنوز تمهیداتی برای استفاده از ساختمان‌های نیمه تمام نداریم و نباید اجازه دهیم ساختمان‌های نیمه‌تمام مورد استفاده قرار بگیرند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.