معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: طی نیمه نخست امسال ۱۲۰ میلیارد ریال صدقه در این استان جمع آوری شده است.

۱۲۰ میلیارد ریال صدقه در خراسان رضوی جمع آوری شد

به گزارش قدس آنلاین، سلمان دانشور اظهار داشت: این میزان پرداخت صدقه توسط مردم نیکوکار به روشهای حضوری و غیرحضوری پرداخت شده است.

وی به رشد ۱۰ میلیارد ریالی صدقات در خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه پارسال اشاره و بیان کرد: پارسال ۱۱۰ میلیارد ریال صدقه توسط شهروندان خراسانی در قالب صدقات پرداخت شده بود.

معاون کمیته امداد خراسان رضوی تعداد صندوقهای صدقه کوچک و بزرگ توزیع و نصب‌ شده را در سطح این استان ۵۰۰ هزار مورد ذکر و بیان کرد: پیش بینی می شود میزان جذب صدقات در خراسان رضوی امسال به بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

وی ادامه داد: پرداخت صدقات نشان می دهد شرایط اقتصادی و تورمهای موجود در جامعه در اعتقادات و نوعدوستی مردم و مشارکت نیکوکاران تاثیر منفی نداشته بلکه در این مواقع شاهد حضور پررنگتر و کمکهای بیشتر نیکوکاران به ‌منظور حمایت از نیازمندان هستیم.

او گفت: نیکوکاران علاوه بر واریز صدقات خود به صندوقهای این نهاد و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، می ‌توانند با استفاده از روشهای الکترونیکی مانند شماره‌گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * و یا نصب نرم ‌افزار سنا و یا واریز به شماره‌ حساب ۰۱۰۵۲۲۴۴۰۶۰۰۰ اقدام کنند. از مزیتهای استفاده از روشهای الکترونیکی تسهیل در پرداخت از سوی نیکوکاران و بدون هزینه، با سرعت و امنیت بالا در انتقال است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.