سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و بایرن مونیخ دو پیشنهاد سرمربیگری در ایران دارد.

خبرگزاری آلمان: "فن‌خال" در حال بررسی دو پیشنهاد از ایران است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، لوئیز فن‌خال در واقع به فکر بازنشستگی بود، اما اکنون شغلی جدید در انتظار اوست. سرمربی پیشین بایرن مونیخ دو پیشنهاد از ایران دارد و انتظار می‌رود این سرمربی ۶۷ ساله به زودی برای مذاکرات راهی ایران شود.

از تراکتورسازی، ثروتمندترین باشگاه حال حاضر لیگ برتر ایران به عنوان مقصد احتمالی فن‌خال یاد شده است. بر اساس گزارش‌های دیگر این سرمربی هلندی همچنین می‌تواند جانشین کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران شود. قرارداد سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در ماه فوریه ۲۰۱۹ به پایان می‌رسد.

گفته می‌شود تراکتورسازی به لحاظ مالی قادر به استخدام فن‌خال است. این باشگاه ایرانی همین فصل جان توشاک ولزی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد و بازیکنان ملی‌پوشی همچون اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی را به خدمت گرفت، اگرچه این این تیم از ۷ بازی اولش، تنها ۱۰ امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران جای دارد. به همین خاطر است که شایعات در خصوص جانشین احتمالی توشاک مطرح است.

فن‌خال که بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ هدایت بایرن مونیخ را عهده‌دار بوده، سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتبال هلند و منچستریونایتد را دارد.

به نظر می رسد منبع این خبر، رسانه‌های ایرانی بوده و همچنان دلیل اصلی سفر فن‌خال به ایران تفریح است.

منبع: برنامه نود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.