لژیونر والیبال ایران با بیان اینکه هفته آینده راهی ایتالیا می‌شود تا تمریناتش را برای فصل جدید در ورونا آغاز کند گفت: برای حضور موفق در المپیک به برنامه دو ساله نیاز داریم.

معنوی‌نژاد: سطح مسابقات جهانی بسیار بالا بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، محمد جواد معنوی نژاد پس از کسب عنوان سیزدهمی تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان، خود را مهیای حضور در تیم ورونا می کند تا در فصلِ جدید لیگ ایتالیا شرکت کند. لژیونر والیبال ایران تا سال ۲۰۲۰ در جمع شاگردان نیکولا گربیچ می ماند و برای این تیم باسابقه ایتالیایی توپ خواهد زد.

محمد جواد معنوی نژاد پس از بازگشت از مسابقات جهانی درباره نتایج کسب شده تیم ملی گفت:  در مرحله گروهی مسابقات بسیار خوب بازی کردیم و به دور دوم صعود کردیم، در این مرحله نیز شانس صعود داشتیم و تمام تلاش خود را برای راهیابی به دور بعد انجام دادیم اما نشد.

ملی پوش والیبال ایران در پاسخ به این سوال که پیش از اعزام به مسابقات جهانی امید زیادی برای تکرار عنوان ششمی وجود داشت اما این اتفاق رخ نداد؟ گفت: بله همین طور است هدف تیم ملی نیز همین بود و ملی پوشان تمام تلاش خود را کردند اما این اتفاق رخ نداد.

وی در ادامه افزود: رقابت‌های قهرمانی جهان هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و تیم ها با بهترین ‌های خود برای کسب نتیجه می‌آیند، سطح مسابقات بسیار بالا بود و تیمی مثل آمریکا بدون باخت موفق شد به مرحله سوم مسابقات صعود کند.

معنوی نژاد در پاسخ به این سوال که برخی کولاکوویچ را دلیل ناکامی تیم ملی می داند آیا اینطور است؟ گفت: من در جایگاهی نیستم که درباره تصمیمات مربی صحبت کنم و کارشناسان والیبال باید در این مورد نظر بدهند. به عنوان یک بازیکنان تمام تلاش خود را در زمین کردم.

عضو تیم ملی والیبال در ادامه درباره حضور موفق تیم ملی در المپیک ۲۰۲۰ اظهار کرد: ابتدا باید جواز حضور در المپیک را کسب کنیم که این مستلزم یک برنامه ریزی خوب برای ۲ سال باقیمانده است. باید تیم خوبی را آماده کنیم و بتوانیم به المپیک راه پیدا کنیم و مطمئنا مسئولان فدراسیون در این زمینه برنامه ریزی خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گمانه زنی‌هایی که در مورد تغییر ریاست فدراسیون مطرح شده، در روحیه بازیکنان تاثیر داشته است یا خیر؟ گفت: خیر، زمانیکه لباس تیم ملی را به تن می‌کنیم تنها برای کسب افتخار و شادی دل مردم به مسابقات می‌رویم و بازیکنان به این مسائل کاری ندارند و صد در صد توان خود را برای بهترین نتیجه ‌می گذارند.

لژیونر والیبال ایران درباره حضورش در تیم ورونا ایتالیا نیز گفت: هفته آینده به تیم ملحق می‌شوم تا تمریناتم را آغاز کنم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.