کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار تهران در بیانیه‌ای برگزاری نشست شورای عالی کار و تصمیم‌گیری درباره ترمیم قدرت خرید کارگران را از سرپرست وزارت کار خواستار شدند.

درخواست کارگران برای تعیین تکلیف نهایی ترمیم قدرت خرید و افزایش مزد ۹۷

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران در بیانیه خود با عنوان اینکه کاری کنیم که کارگران به مطالبات خود دست یابند،تاکید کرده است: با عنایت به کاهش ارزش پول ملی خواهان آن هستیم که دولت چاره‌ای عاجل بیندیشد تا مزدبگیران که در پایین‌ترین دهک‌های درآمدی زیر بار وضعیت پیش آمده آشفته بازار اقتصادی به ستوه آمده‌اند به اندکی از مطالبات خود دست یابند.

در این بیانیه تاکید شده است: نداشتن یک برنامه راهبردی صحیح از سوی تیم اقتصادی دولت موجب کوچک‌تر شدن سفره‌های کارگران شده است. دولتمردان هنوز نمی‌خواهند این قصه غم‌انگیز را باور کنند و به فکر چاره باشند.

امضا کنندگان این بیانیه تصریح کردند:‌ما ضمن حمایت از نمایندگان گروه کارگری شورای عالی کار خواهانیم هر چه سریع‌تر سرپرست محترم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درخواست نمایندگان کارگران را مبنی بر تشکیل جلسه شورای عالی کار با موضوع ترمیم قدرت خرید کارگران و افزایش مزد سال ۱۳۹۷ را در دستور کار این شورا قرار دهند.

کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران تاکید کردند: در صورت عدم توجه به معیشت کارگران اعتراضات خود را وفق اصل ۲۷ قانون اساسی پیگیری خواهند کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.