قیمت دلار در بازار تهران ۱۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی ۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان ثبت شده است.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۰۷/۰۷

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان معامله شد.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون و ۵۷۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۹۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز ۴۶۵ هزار  تومان ارزش‌گذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۱۹۲ دلار معامله می‌شود.

امروز در بازار آزاد قیمت دلار  ۱۷ هزار تومان، قیمت یورو ۱۹ هزار و ۴۶۶ تومان, قیمت پوند ۲۱ هزار و ۸۶۲ تومان و قیمت درهم امارات ۴۵۶۸ تومان شد.

به گزارش تسنیم، قیمت یورو در مرکز مبادلات ارزی با افزایش قیمت نسبت به روز قبل ۴۸۷۵ تومان اعلام شده است درحالی که نرخ این ارز در بازار آزاد طی روزهای اخیر به ۲۰ هزار تومان رسیده است. هم اکنون یورو دولتی با آزاد بیش از ۱۵ هزار تومان اختلاف دارد.

در معاملات رسمی، قیمت درهم امارات نیز ۱۱۴۳ تومان ثابت مانده است درحالی که قیمت این ارز در بازار آزاد ۴۵۶۸ تومان است؛ ضمن اینکه پوند انگلیس نیز در مرکز مبادلات ۵۴۷۲ تومان قیمت خورده درحالی که این ارز در بازار آزاد بیش از ۲۱ هزار تومان فروخته می شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.