وزیر ارتباطات، ٣ اقدام لازم و ضروری را برای بهبود بازار تلفن همراه تشریح کرد.

پیشنهاد وزیر ارتباطات برای بهبود بازار تلفن همراه

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: وزارت صمت با وزارت ارتباطات باید خیلی زود درخصوص نحوه اخذ ضمانت از واردکنندگان جلسه ای تشکیل دهد تا مشخص شود که وارد کنندگان ، خدمات پس از فروش  را بدرستی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. پس از آن مجوز واردات صادر شود.

وزیر ارتباطات ادامه داد :طی بازدید از مناطق جنوبی کشور همچون بندر عباس و بوشهر، خیلی ها گفتند اجازه واردات تلفن همراه را نمی دهند و همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت ها در بازار شده است.

جهرمی  ٣ اقدام را برای بهبود بازار تلفن همراه لازم دانست و در تشریح آنها گفت:یکی اینکه تمام تلفن های همراه وارد شده به کشور طی 5 سال اخیر هرچه سریعتر وارد بازار شود ، دوم اینکه مرکز تماسی برای رسیدگی هر چه سریعتر به تخلفات در نظر گرفته شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ،ارائه مجوز واردات در بستر شفافیت را سومین راهکار بهبود  بازار تلفن های همراه دانست و گفت:واردکنندگان باید طبق قانون اقدام به واردات کنند.

وی در پایان تاکید:با اینکه تلفن های همراه در دستان مردم بود ،توانستیم بازار را ساماندهی کنیم پس یقینا همه موضوعات دیگر ازجمله قاچاق  هم قابل کنترل است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.