سردار" قادر کریمی" در تشریح مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت محله محور که در حوزه سرکلانتری هفتم پلیس مشهد اجرا شد، گفت: در این عملیات گسترده، تیم های پلیس امنیت عمومی، آگاهی، مبارزه با موادمخدر، فتا، فرماندهی انتظامی مشهد و یگان امداد پلیس خراسان رضوی به مدت 24 ساعت، حوزه استحفاظی سرکلانتری هفتم را با بررسی گزارش های مردمی و مطالعات و تحقیقات میدانی پاک سازی کردند.

کشف 10 میلیارد تومان کالای احتکار شده در مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: مهم ترین مرحله از این عملیات غافلگیرانه شناسایی 13 انبار زیر زمینی احتکار کالا بود که پلیس با هماهنگی مقام قضائی این محل ها را بازرسی و محموله ای سنگین شامل 2 هزار و 319 دستگاه لوازم خانگی و 9 تن مواد غذایی که برابر بررسی های اولیه کارشناسان ارزش ریالی آنها 10 میلیارد تومان برآورد شده است را کشف کرد.

سردار کریمی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در این عملیات ضربتی با همکاری تیم های فرماندهی انتظامی مشهد و اکیپ های ورزیده یگان امداد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی توانستند 5 محکوم متواری که یکی از آنان متهم به قتل بود، 55 سارق خیابانی و 3 سارق خشن را دستگیر و از این افراد مقادیری قابل توجهی وسایل و لوازم سرقتی کشف کنند.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اکیپ های پلیس مبارزه با موادمخدر استان نیز در عملیات مشترک با تیم های سرکلانتری هفتم پلیس مشهد در این عملیات گسترده 36 تن از عاملان تهیه و توزیع مواد افیونی را دستگیر و از این این افراد مقادیری مواد مخدر بسته بندی شده و آماده توزیع کشف کردند.
سردار کریمی در ادامه اظهار داشت: ‌بازدید از 31 فروشگاه عطاری و داروی گیاهی و پلمب 5 واحد متخلف، بازدید از 5 مغازه اوراق فروشی و پلمب یک واحد صنفی متخلف، بازدید از 64 کافه سنتی و پلمب و تعطیلی 36 واحد صنفی متخلف نیز از نتایج اقدامات تیم های پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی در اجرای این عملیات گسترده بود.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس در اجرای موفقیت آمیز این عملیات گسترده گفت: طرح امنیت محله محور با جدیت در دستور کار فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی قرار دارد و مراحل دیگری از این عملیات گسترده در دیگر نقاط شهر مشهد و استان خراسان رضوی اجرا می شود که نتایج آن به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.