رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه از برگزاری مسابقات فوتسال استان گرامیداشت کنگره 2هزار شهید خراسان جنوبی با محوریت شبکه دامپزشکی در بشرویه  خبر داد.

برگزاری مسابقات فوتسال دامپزشکی استان گرامیداشت کنگره 2هزار شهید خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه از برگزاری مسابقات فوتسال استان گرامیداشت کنگره 2هزار شهید خراسان جنوبی با محوریت شبکه دامپزشکی در بشرویه  خبر داد.

دکتر سید حمید عبدی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین  با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: شبکه دامپزشکی بشرویه ،مسابقات فوتسال گرامیداشت کنگره ۲۰۰۰شهید استان را به مدت سه روز با شرکت تیم های فوتسال شبکه های شهرستان های استان برگزار می کند.

وی تصریح کرد: مسابقات به مناسبت ۱۴ مهر روز دامپزشکی همه ساله برگزار می شود و امسال دوازدهمین دوره  مسابقات برای اولین بار به میزبانی  بشرویه برگزار خواهد شد که مزین به نام نامی گرامیداشت گنگره دوهزار شهید استان است.

رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه  با اشاره به شرکت بخش دولتی وبخش خصوصی دامپزشکی در این  دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با حضور تیم های مختلف دولتی و خصوصی وابسته به شبکه دامپزشکی خواهد بود.

عبدی اضافه کرد :افتتاحیه مسابقات فوتسال استانی به میزبانی بشرویه 25 مهرماه خواهد بود که محل برگزاری آن  سالن ازادی شهرستان  است و هیئت فوتبال بشرویه به عنوان  مجری اجرای مسابقات  می باشد .

وی با اشاره به انتخاب تیم های اول تا سوم هم گفت: داوری این مسابقات را داوران شهرستان برعهده خواهند داشت و همچنین به تیم های اول تا سوم نیز جوائزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.