ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای دومین بار، فرودگاه بین‌المللی «دبی» را با پهپاد «صماد ۳» هدف قرار دادند.

فرودگاه بین‌المللی «دبی» هدف حمله پهپادی یمن قرار گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، بامداد امروز، به فرودگاه بین‌المللی «دبی» حمله کرد.

یک منبع آگاه در یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در گفت‌وگو با پایگاه خبری شبکه «المسیرة» اعلام کرد که صبح امروز، پهپاد «صماد۳»  طی چندین حمله،  فرودگاه بین‌المللی دبی را که در فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری یمن قرار دارد، هدف قرار داده است.

این دومین بار است که به دلیل مشارکت امارات در تجاوز به یمن و ارتکاب صدها جنایت علیه شهروندان یمنی از ۴ سال پیش تاکنون، دبی به عنوان پایتخت اقتصادی این کشور، هدف حمله نیروهای یمنی قرار می‌گیرد.

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ۲۷ آگوست گذشته نیز چندین حمله علیه فرودگاه بین‌المللی دبی، انجام داده بود و در ۲۶ ژوئیه نیز فرودگاه بین‌المللی ابوظبی را با همین نوع پهپاد هدف قرار داده بود.

سرتیپ «شرف لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در همان زمان هشدار داد که حمله به فرودگاه دبی پس از فرودگاه ابوظبی، «در پاسخ به جنایات متجاوزان» [سعودی-اماراتی] انجام شده و دیگر همه نقاط امارات در تیررس است لذا بهتر است شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی از امارات دوری کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.