الازهر شریف سرکوب وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز دیروز جمعه در باریکه غزه را که منجر به شهادت ۷ فلسطینی شد و اکثر آنها را کودکان و به ویژه یک دختربچه تشکیل می دادند، محکوم کرد. در این حملات، بیش از ۵۰۰ فلسطینی هم مجروح شدند.

الازهر حملات وحشیانه صهیونیست ها به تظاهرات کنندگان غزه را محکوم کرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، الازهر شریف امروز شنبه با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که وقوع این جنایت ساعاتی پس از پایان نشست های مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک بار دیگر نشان داد که رژیم صهیونیستی به جامعه بین المللی و نهادهای آن بی توجهی می کند و جامعه جهانی هم از حمایت از ملت فلسطین و محاکمه رژیم صهیونیستی به خاطر جنایت های بی وقفه اش علیه این ملت بی پناه درمانده و عاجز شده است.

الازهر در بیانیه خود بر همبستگی و حمایت کامل از مبارزات ملت فلسطین برای دفاع از سرزمین و مقدساتش تاکید کرد و از درگاه خداوند متعال مسالت کرد که شهدای این تظاهرات ها را مشمول رحمت خود قرار داده و به خانواده و نزدیکان آنها صبر جزیل و برای مجروحان شفای عاجل عنایت کند.

گفتنی است که منابع رسمی فلسطین از شهادت ۷ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان درگیری های دیروز جمعه خبر دادند که در میان آنها ۲ کودک هم دیده می شوند. دو فلسطینی دیگر هم طی روزهای دوشنبه و یکشنبه به شهادت رسیده بودند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.