۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 622241

سرمربی ذوب‌آهن درباره کنار گذاشتن محسن مسلمان از فهرست این تیم مقابل صنعت نفت و سفر این بازیکن به تهران توضیحاتی ارائه داد.

نمازی: تصوراتم از محسن مسلمان اشتباه بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، امید نمازی با بیان اینکه محسن را به‌عنوان یک شخص خیلی دوست دارم و بازیکن خوب و با معرفتی است، اظهار کرد: خودم تقاضا کردم باشگاه مسلمان را جذب کند چون فکر می‌کردم در بخش هافبک تهاجمی بازیکنی می‌خواهیم که خلاقیت داشته باشد و بتواند برای ما موقعیت گل بسازد، به حملات اضافه شود و گلزنی کند، اما متاسفانه الان پی بردم که این نگاه من به محسن مسلمان اشتباه بود.


او ادامه داد: نه تنها آن چیزی که من راجع به عملکرد مسلمان در زمین و در فاز تهاجمی در فکر داشتم که البته همیشه در کار دفاعی مشکل هم داشته و مقدار دوندگی و حضورش در کارهای دفاعی کم است که این موضوع به تیم ضربه می‌زند.


سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: اگر یک بازیکن باشد که بتواند در حمله کارایی داشته باشد و حضورش در ترکیب، تبدیل به موقعیت‌های زیاد شود و نمی‌گوییم گلزنی کند ولی در حملات اضافه شود، بهتر است.


نمازی تصریح کرد: مسلمان برای گرفتن توپ خیلی عقب می‌آید و می‌خواهد از عقب پاس آخر را بدهد که به همین دلیل تعداد ما در حمله کم می‌شود؛ هر اندازه هم خواستیم روش و نگرش او را به بازی عوض کنیم، فایده‌ای نداشت؛ حتی ما تاکتیک تیمی را عوض کردیم تا مسلمان بتواند طبق آن موفق‌تر عمل کند ولی الان به این موضوع پی بردم که این کار بیشتر به تیم لطمه می‌زند و شاید با وجود بازیکنانی که شاید خلاقیت کمتری داشته باشند و حداقل دوندگی آنها زیاد است، این موضوع جبران می‌شود.

او درباره اضافه کردن بازیکن به جای مسلمان عنوان کرد: ما دنبال این موضوع خواهیم بود تا یک بازیکن در آن پست جذب کنیم تا این کار را برای ما انجام دهد ولی اینکه یک بازیکن در زمین راه برود و در کارهای دفاعی مشارکت نداشته باشد، در فوتبال مدرن امروزی جایی ندارد؛ ادن هازارد را ببینید که از نظر انفرادی، خلاقیت و مشارکت در حمله یکی از سه، چهار بازیکن برتر دنیاست ولی از آن طرف می‌بینیم تا انتهای زمین می‌آید، می‌دود و در کارهای دفاعی مشارکت دارد و به هم‌تیمی‌های خود کمک می‌کند.


سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: سعی داریم این فوتبال مدرن را در ذوب‌آهن اجرا کنیم و فوتبال خوبی هم تا الان ارائه دادیم؛ یک سری اتفاقات افتاده که نمی‌خواهم زیاد در بحث داوری و این مسائل وارد شوم ولی این اتفاقات موجب شده تا دو، سه نتیجه را از دست بدهیم ولی اطمینان دارم تاکتیک تیم جا می‌افتد و نتیجه هم می‌گیریم.


نمازی راجع به عدم حضور مسلمان در فهرست دیدار اخیرشان برابر صنعت نفت آبادان گفت: به محسن مسلمان گفتیم اگر می‌خواهی در ترکیب باشی، مشکلی نیست و خود او نیز گفت هر بازیکنی را که صلاح می‌دانید، در ترکیب بگذارید؛ ما هم صلاح دانستیم که او را یک مسابقه نگذاریم که با عکس العمل نه چندان خوب این بازیکن همراه شد؛ به همین دلیل گفتیم فعلا در لیست مسابقه قبل نباشد که او هم تصمیم گرفت به تهران برود؛ حالا تکلیف او با باشگاه چه می‌شود، دست من نیست.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.