عزیز راشد درباره حمله صبح امروز یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به فرودگاه بین‌المللی دبی جزئیاتی را بیان کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن:امارات را به منطقه‌ای ناامن برای سرمایه‌گذاری تبدیل خواهیم کرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، نیروهای یمنی اعلام کردند یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صبح امروز(یکشنبه) فرودگاه بین‌المللی دبی را هدف قرار داد که این مسئله موجب توقف پروازها در این فرودگاه شد.

عزیز راشد، معاون سخنگوی نیروهای مسلح یمن در گفتگوی تلفنی با شبکه المیادین گفت: به فضل الهی یگان پهپادی یمن برای بار دوم موفق شد پهپاد خود را به دبی برساند و فرودگاه بین‌المللی دبی را هدف قرار دهد. این حمله نخستین بار نبود که انجام می‌شد و مطمئنا آخرین بار هم نخواهد بود و روز به روز بر تعداد آن افزوده خواهد شد. رسیدن این پهپادها به فرودگاه دبی یک عملیات بی‌نظیر و موفقیتی بزرگ است. رادارهای امارات نتوانسته‌اند این پهپادها را شناسایی کنند و نشان از شکاف های امنیتی در این کشور است. این گونه حملات بی شک تاثیر منفی بر اقتصاد امارات خواهد گذاشت و امارات را مجبور می کند تا هزاران بار برای پایان دادن به جنگ ضد یمن به فکر فرو رود.

سرتیپ راشد افزود: اکنون وارد مرحله جدیدی از جنگ شده‌ایم به ویژه اینکه توانایی علمی و فناوری ارتش یمن در امور زمینی و دریایی و هوایی افزایش یافته است. دشمن گمان کرده است که با ابزارها و کمک‌های غربی‌ها و رژیم صهیونیستی و ارتکاب جنایت‌های بزرگ می تواند ما را از پا درآورد اما ابتکار و پیشرفت ما دشمن را حیران خواهد کرد و در آینده شاهد خواهیم بود که قلب دشمنان هدف گرفته خواهد شد. دشمنان جنگی اقتصادی را بعد از شکست در جنگ نظامی علیه ما به راه انداخته اند. آنها در حملات هوایی 250 میلیارد دلار خسارت به تاسیسات زیربنایی یمن وارد کرده‌اند. بنابر این ما هم وارد جنگ با هدف اقتصادی شده‌ایم.

راشد در ادامه در پاسخ به سوالی درباره ویژگی های پهپاد یمنی که فرودگاه دبی را هدف قرار داده است، ضمن بیان اینکه در آینده تصاویری از حمله به فرودگاه دبی منتشر خواهد شد، گفت: پهپادها مانند جنگنده ها نیستند که قادر به حمل بمب های بزرگ باشند اما رسیدن پهپاد به فرودگاه دبی پیام بزرگی دارد و نشان می دهد که ما موفق به استفاده از شکاف‌های امنیتی دشمن شده‌ایم. این موضوع یک موفقیت بزرگ است که بر اقتصاد امارات و بر روحیه ارتش و مردم این کشور تاثیر خواهد گذاشت. ارتش یمن به توسعه توانایی‌های خود ادامه خواهد داد و امارات را به منطقه ای ناامن برای سرمایه گذاری تبدیل خواهد کرد.

معاون سخنگوی ارتش یمن ادامه داد: ما در زمینه امنیت و جنگ الکترونیک دارای افسران آموزش دیده هستیم. حملات آینده ما درد بیشتری برای دشمنان خواهد داشت. ما انتقام خون زنان و کودکان بی گناه یمنی را خواهیم گرفت. امارات به ابزار دست رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و ما در برابر آن می ایستیم.

راشد درباره توان موشکی ارتش یمن گفت: ما قدرت موشکی بزرگی داریم که موثرتر است و با آن می توانیم فرودگاه های زیادی را هدف قرار دهیم. ما بانک اهدافی داریم که در زمان های مناسب به آنها حمله خواهیم کرد.گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.