مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت:افزایش حضور بانوان در ورزش های همگانی موجب رشد بیشتر ورزش استان می شود.

حضور بانوان در ورزش های همگانی افزایش یابد

به گزارش قدس آنلاین ، فرزاد فتاحی ظهر یکشنبه در نشست با معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی اظهارکرد: ورزش همگانی در استان باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد و حضور بانوان در این عرصه باید بیشتر شود زیرا تحقق این مهم موجب رشد ورزش خراسان رضوی می شود.

وی افزود: باید به  به صورتی کار شود که مردم و مسئولان تحرک و پویایی بین بانوان را مشاهده کنند.خراسان رضوی با توجه به پتانسیل بالایی که در حوزه بانوان دارد توانسته سال گذشته به عنوان استان برتر در این بخش شناخته شود و برای حفظ این جایگاه باید برنامه ریزی صحیح و اقدام متناسب انجام شود.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: باید در حوزه قهرمانی رشته هایی که نقش آفرین بودند شناسایی شده تا مورد حمایت قرار گیرند و  در رشته‌هایی که قابلیت مدال آوری دارند سرمایه گذاری شود.

فتاحی گفت:موضوعات نظارتی در حوزه ورزشی بسیار مهم است زیرا اگر نظارت برباشگاه‌ها به صورت سازمان یافته نباشد روند منفی در تمرینات پیش گرفته می‌شود و اگر کوتاهی کنیم با مشکلات جدی روبرو می‌شویم. 

وی تاکید کرد: عملکرد ورزشکاران برای ما مهم بوده و باید متناسب با نیاز مالی هیئت های ورزشی به آنها کمک شود. اگر مشکلی وجود دارد باید اطلاع رسانی شود تا بتوانیم در صورت توان آن را حل کنیم.

منبع : مهر

انتهای خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.