سرمربی سابق سرخ‌پوشان گفت:‌ پرسپولیس باید مقابل السد قطر صبورانه و فکورانه بازی کند.

استیلی: پرسپولیس مقابل السد باید فکورانه و صبورانه بازی کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  حمید استیلی در مورد دیدار سه‌شنبه پرسپولیس مقابل السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم این حساس‌ترین بازی پرسپولیس است به دلیل اینکه چند مهره کلیدی خود را هم ندارد و نمی‌تواند با تمام قوا به مصاف تیم قطری برود. دو بازیکن محروم و دو کارته دارد، یک بازیکن هم محروم است. با این شرایط گرفتن یک مساوی در قطر نتیجه خوبی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. در دیدار با الدحیلقطر پرسپولیس در حالیکه یک بر صفر عقب بود توانست سه بر یک پیروز شود اما همیشه حکایت بازی با الدحیل تکرار نخواهد شد.

وی افزود: پرسپولیس در بازی رفت مقابل السدباید خیلی مراقب باشد و بازیکنان این تیم باید صبورانه و فکورانه مقابل السد بازی کنند. برانکو قطعاً حریف قطری را به خوبی آنالیز کرده و تجربه خوب بین‌المللی هم دارد. بنابراین امیدوارم پرسپولیس در بازی رفت یک مساوی از حریف بگیرد زیرا در بازی برگشت با کمک هواداران پرسپولیس می‌تواند مقابل السد موفق شود و به فینال صعود کند. همانطور که در بازی با الدحیل این کار انجام شد.

استیلی با اشاره به وضعیت فنی الدحیل و السدعنوان کرد:‌ خیلی از کارشناسان می‌گفتند پرسپولیس نمی‌تواند الدحیل را شکست دهد اما دیدید که با کمک هواداران این اتفاق افتاد. اما السد یک تفاوت بزرگ با الدحیل دارد اینکه بازیکنانش با تجربه‌تر هستند. السدبازیکنی مثل ژاوی را دارد. بنابراین پرسپولیس بهتر است با دو هافبک دفاعی مقابل السد در قطر بازی کند و در عمق دفاع فرصتی به حریف ندهد. بازی در عمق دفاعی تخصص تیم السدقطر است. در بازی با استقلال هم دیدیم که ا ین تیم در عمق دفاع خیلی خوب کار می‌کرد.

مدیر تیم امید درباره وضعیت این تیم گفت: بازیکنان تیم امید را به دو قسمت تقسیم کرده‌ایم. گروه اول از تاریخ ۱۰ مهر تا ۱۵ تمرینات خود را شروع می‌کنند و ۳۰ نفر هستند و از ۱۶ مهر تا ۲۴ مهر به دلیل اینکه روز فیفا است بازیکنان امیدی که خارج از کشور هم هستند به اردو دعوت شده‌اند تا در بازی دوستانه مقابل عراق بازی کنند. ما دو بازی در این فیفادی با عراق خواهیم داشت.

منبع: فارس 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.