سخنگوی جمعیت خدمت‌گذار زائرین پیاده‌ی امام رضا(ع) گفت: 12 مهر ماه بیش از 800 مدیر کاروان‌های پیاده‌ دهه‌ی آخر صفر در همایش یک‌روزه شرکت می‌کنند.

همایش مدیران کاروان‌های زیارتی پیاده در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین رضائی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش یک‌روزه در محل «سالن امربه معروف و نهر از منکر» فرهنگ‌سرای زیارت واقع در مشهد بلوار وحدت، تقاطع وحدت و ولایت، ساعت هفت صبح برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مدیر کاروان‌های زیارتی با نحوه‌ی اداره‌ی کاروان، امکانات رفاهی و خدماتی ایستگاه‌های صلواتی بین راه، چگونگی استفاده از خدمات درمانی، نحوه‌ی تردد در جاده‌ها و همکاری با پلیس، زمان ورود به مشهد و استقرار در اسکان و برگزاری مراسم مذهبی برای فیض بیشتر در این سفر معنوی آشنا خواهند شد.

سخنگوی جمعیت خدمت‌گذار زائرین پیاده‌ی امام رضا(ع) افزود: ۱۷ درصد از مدیران ثبت‌نامی برای اولین سال است که مسئولیت کاروان‌ را به عهده دارند.

حسین رضائی بیان کرد: برای تکمیل مرحله‌ی ثبت‌نام، ارائه‌ی اصل معرفی‌نامه، کپی کارت ملی و یک قطعه عکس از مدیران کاروان‌ها الزامی است و کسانی که تا کنون موفق یه تحویل این مدارک به ستاد نشده‌اند، می‌توانند مدارک را در روز همایش به واحد ثت‌نام ارائه نمایند.

وی تشریح کرد: دورترین مسیری که زائران پیاده طی می‌کنند، از شهرهای علی‌آباد، گرگان، بابل، کاشان، مراغه، زاهدان، زابل و بیرجند است.

منبع:ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.