سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه در واکنش به پاسخ موشکی ایران به تروریست‌ها تأکید کرد، مبارزات ضدتروریستی در سوریه ادامه خواهد یافت.

واکنش روسیه به پاسخ موشکی ایران به تروریست‌ها

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) تأکید کرد، مبارزات ضدتروریستی در سوریه ادامه خواهد یافت.

این اظهارات سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به حملات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه تروریست‌ها عنوان شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حادثه تروریستی اخیر اهواز بامداد امروز دوشنبه (دهم مهر) مقر تروریست‌ها و سران گروهک‌های تکفیری را در شرق فرات در سوریه هدف حمله موشک‌های بالستیک قرار داد.

ساعت دو بامداد امروز (نهم مهرماه 1397)، یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران طی عملیاتی با نام «ضربت محرم» با شش فروند موشک بالستیک زمین به زمین از کرمانشاه، مقر سرکردگان تروریستها در کشور سوریه (منطقه البوکمال در شرق فرات) را در فاصله 570 کیلومتری هدف قرار داد.

پسکوف در گفت‌وگو با خبرنگاران تأکید کرد: «مبارزه علیه سازمان‌های تروریستی در سوریه ادامه خواهد یافت و ما باید این مبارزات را ادامه دهیم».

وی ادامه داد: «در مقابل، موضع روسیه در خصوص حضور غیرقانونی نیروهای خارجی و نیروهای مسلح کشورهای دیگر در سوریه کاملا شفاف است».

روسیه همواره تأکید کرده که مخالف هرگونه مداخله غیرقانونی نیروهای خارجی در عملیات ضدتروریستی در سوریه است. مسکو اصرار دارد که تنها روسیه و ایران حق حضور در مبارزات ضدتروریستی در سوریه را دارند چرا که صرفا این دو کشور به درخواست مستقیم دولت مشروع سوریه در این کشور حضور دارند و هر گونه اقدام کشورهای دیگر به دلیل عدم رضایت دمشق، نادرست است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.