مدیرعامل باشگاه سپاهان‌ اصفهان با بیان اینکه هزینه‌ تیم‌ها در ورزش سرسام آور شده است، به شرایط تیم فوتبال سپاهان اشاره کرد و گفت: هر دو جام فوتبال ایران را می‌خواهیم.

هر دوجام فوتبال‌ ایران را می‌خواهیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  مسعود تابش در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار با نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و با توجه به اینکه می خواهیم برای کسب هر دوجام فوتبال ایران بجنگیم انگیزه فراوانی در بازیکنان وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان افزود: متاسفانه امسال در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا حضور نداریم. می خواهیم با یک برنامه ریزی دقیق و صحیح به اهداف پیش روی خودمان برسیم. کادرفنی با تجربه و بازیکنانی که هر هفته بهتر از قبل شده اند ما را برای رسیدن به این اهداف کمک می کنند.

وی درباره نامه این باشگاه به کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص قضاوت های اخیری که برای سپاهان صورت گرفته بود تصریح کرد: ما در این نامه اعتراضی نکردیم. فقط از آنها خواستیم تا میزان اشتباهات برخی داوران در بازی های سپاهان را مورد بازبینی قرار دهند. هرگز هم نخواستیم استقلال کمیته داوران را زیر سوال ببریم. از آنها خواستیم تا دقت ویژه ای به بحث داوری کنند. البته جا دارد بگویم در بازی اخیری که با نفت مسجدسلیمان داشتیم داوری هیچ مشکلی نداشت.

تابش که قرار بود در ابتدای فصل محسن مسلمان را به سپاهان بیاورد اما این بازیکن سر از ذوب آهن درآورد گفت: من هرگز در امور سایر تیم‌ها دخالت نمی‌کنم و حرفی نمی زنم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی در ذوب آهن و برای مسلمان افتاده است.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه به نظر می رسد این باشگاه به همراه پرسپولیس و تراکتورسازی برای قهرمانی در لیگ برتر مدعی هستند اظهار داشت: من نمی‌گویم مثلث قهرمانی!  چون همه تیم ها شرایط خوبی دارند و دیگر خبری از بازی آسان نیست. تمام تیم ها تا اینجای فصل نشان داده اند اهداف خاص خودشان را دنبال می کنند. فقط درباره سپاهان باید بگویم که با وجود مشکلات زیادی که این فصل برایمان پیش آمده است به فکر کسب قهرمانی در هر رقابتی هستیم.

وی در خصوص مشکلات ارزی که برای سپاهان به وجود آمده است نیز اظهارنظر کرد و گفت: واقعا آزار دهنده است. بازیکنان خارجی را با دلار ۴۲۰۰ تومانی جذب کردیم، اما الان برای دریافت ارز مشکلاتی داریم. ضمن اینکه همه چیز هم گران شده است. بیشتر از ۷۰ تیم را در بخش آقایان و بانوان اداره می کنیم. در مجموع ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در باشگاه سپاهان حضور دارند که تنها برای تامین آب‌معدنی آنها باید سه برابر نسبت به سال گذشته پول خرج کنیم، چه برسد به هزینه های رفت و آمد و هتل‌ها که واقعا سرسام آور هستند. آنوقت برخی باشگاه ها فقط یک تیم دارند که تنها با همان تیم سر و کار دارند و دنبال نتیجه گیری هستند. طبیعی است میزان دغدغه ها هم با هم فرق کند.

تابش در پایان درباره احتمال تقویت این تیم در نیم فصل رقابت ها خاطرنشان کرد: فعلا آقای قلعه نویی هیچ بازیکن جدیدی را نخواسته است. فعلا  اواسط بازی های دور رفت هستیم. باید دید در آینده چه اتفاقاتی رقم می خورد و سرمربی تیم چه دیدگاهی دارد.

منبع: مهر 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.