البرز- رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز از اعزام تیم منتخب استان به مسابقات المپیاد استعدادهای کشور خبرداد و گفت: این مسابقات در دو بخش پسران و دختران آذر ماه سال جاری به میزبانی کیش برگزار می شود.

اعزام سه گانه کاران البرزی به مسابقات المپیاد استعدادهای کشور

مجید رضاخانی رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای کشور در آذرماه اظهار کرد: دختران البرزی باتوجه به این که به لحاظ سنی از رده نوجوانان سن کمتری دارند این موضوع کار را برای آن ها دشوار می کند اما به جرات می توان گفت که از آمادگی بالایی برای حضور در این رقابت ها برخوردارند.

وی با اشاره به شانس بالای پسران البرز برای کسب مقام در مسابقات المپیاد استعدادهای کشور گفت: از آنجا که تاکنون پرورش استعدادهای نونهال و نوجوان بر اساس برنامه پیش رفته این امید می رود که پسران البرزی توانایی کسب مقام را داشته باشند.

رئیس هیئت ورزش های سه گانه استان البرز تصریح کرد: پس از حدود ۵ سال وقفه در فعالیت های هیئت اصلی ترین محور کاری را جهت شناسایی و پرورش استعدادهای رده پایه بنا نهاده ایم که در آینده برای استان البرز افتخار آفرینی کنند.

رضاخانی به میزبانی البرز از لیگ دوگانه باشگاه های کشور بانوان اشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۱ تیم در شهریور ماه سال جاری برگزار شد که بانوان البرزی مقام نخست را کسب کردند.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور آقایان نیز به میزبانی استان برگزار شد که البرز باتوجه به عدم آمادگی رده سنی بزرگسالان به دلیل وقفه طولانی در فعالیت هیئت که بر روند کاری ورزشکاران نیز تاثیر گذاشته بود به مقامی بهتر از ششم دست پیدا نکرد.

رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز در خصوص کمبود دوچرخه برای ورزشکاران گفت: باتوجه به کم لطفی مدیران شهری جهت تخصیص اعتبار برای خرید دوچرخه اما با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش سه گانه رایزنی های لازم انجام شده و این دوچرخه ها آذرماه سال جاری ترخیص و در اختیار هیئت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.