۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 622638

بررسی معاملات انجام شده مسکن حاکی از آن است که یک واحد مسکونی ۷۹ متری در کوثر با قیمت ۱۵۵ میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان ۸۷ متری در باشگاه نفت به قیمت ۱۷۴ میلیون تومان معامله شده است.

قیمت روز مسکن ۹۷/۰۷/۱۰

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین،  مطابق جدیدترین معاملات انجام شده در سطح شهر تهران، با سرمایه ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی می‌توان در برخی مناطق واحدهای مسکونی با متراژ پایین و البته عمر ساخت نسبتا بالا را خریداری کرد.

بر این اساس در منطقه ۱۲ محله کوثر یک واحد مسکونی ۷۹ متری ۳۰ ساله به قیمت ۱۵۵ میلیون تومان (حدود هر مترمربع یک میلیون و ۹۶۲ هزار تومان) معامله شده است.

یک دستگاه آپارتمان ۴۵ متری با عمر ۱۹ سال واقع در ولیعصر جنوبی به قیمت ۱۶۴ میلیون تومان، سوئیت ۳۵ متری واقع در هاشمی که ۱۵ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۱۸۷ میلیون تومان، واحد مسکونی ۴۳ متری ۲۲ ساله در آهنگ با قیمت ۱۹۱ میلیون تومان و واحد ۴۰ متری ۷ ساله در فیروزآباد (منطقه ۹) به قیمت حدود ۲۰۰ میلیون تومان فروخته شده است.

در منطقه ۱۲ آبشار دردار یک واحد مسکونی با مساحت ۶۵ متر و عمر ۳ سال با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان خریداری شده است. یعنی هر مترمربع حدود ۲ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان.

در ارامنه جنوبی یک واحد مسکونی ۴۵ متری ۱۸ سال ساخت با قیمت هر مترمربع ۳ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۱۷۰ تومان فروخته شده است، ارزش کل این آپارتمان ۱۶۸ میلیون تومان بوده است.
یک واحد مسکونی ۸۲ متری ۱۱ ساله در مقدم شمالی (منطقه ۱۷) با قیمت ۱۶۲ میلیون تومان و واحد ۵۰ متری با عمر ۱۵ سال در آگاهی به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

همچنین در مختاری برای یک دستگاه آپارتمان ۴۳ متری با عمر ۴ سال ۱۶۷ میلیون تومان توسط خریدار پرداخت شده، در سلسبیل جنوبی واحد مسکونی ۶۷ متری ۸ سال ساخت به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان فروخته شده است.

در منطقه ۲۱ و محله باشگاه نفت قرارداد فروش یک واحد مسکونی ۸۷ متری ۲۰ ساله با قیمت ۱۷۴ میلیون تومان امضا شده، یعنی هر مترمربع حدود یک میلیون و ۹۸۰ هزار تومان.

منبع: تسنیم 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.