تغییر در رأس هیئت فوتبال شهرستان مه‌ولات چند ماهی می‌شود به یکی از دغدغه‌های اصلی برخی از افراد در این شهرستان تبدیل شده است.

سرپرستی هیئت فوتبال مه ولات غیر قانونی است

به گونه‌ای که حتی گفته می‌شود فرمانداری مه ولات نیز در زمان سرپرستی عمومی در اداره ورزش وجوانان شهرستان گرفتن حکم ریاست برای وی را منوط به جایگزین شدن رئیس هیئت فوتبال مه ولات دانسته، اما مقاومت رئیس هیئت فوتبال استان در خصوص این تغییر و تحول همه چیز را بر هم زد و موجب شد حسین ناطق در رأس هیئت فوتبال مه‌ولات باقی بماند.

با انتصاب رئیس جدید اداره ورزش و جوانان مه ولات گویا این پروسه به شکل دیگری کلید خورده به صورتی که دیروز حکمی با امضای کمالی رئیس اداره ورزش و جوانان مه ولات برای یکی از معلمین ورزش بازنشسته مبنی بر سرپرستی وی بر هیئت فوتبال صادر شد که تعجب همگان را برانگیخت.

این حکم در حالی صادر شده که چندی قبل دکتر برادران رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی بر حضور کادر قبلی هیئت فوتبال مه ولات تأکید کرده بود. در تماس با رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی چند وچون جریان را جویا شدیم.

 برادران ضمن تأکید بر این موضوع که تنها مرجع انتصاب و برکناری رؤسای هیئت شهرستان‌ها هیئت فوتبال استان است، گفت: هیچ گونه تغییری در هیئت فوتبال مه ولات از لحاظ ما قانونی نیست، چرا که کادر این هیئت یکی از فعال‌ترین و کارآمدترین شهرستان‌های استان است با این شرایط هیچ مدیری حاضر نمی‌شود نیروی کارآمدش را تغییر دهد با این شرایط تعاملات ما با آقای ناطق به عنوان رئیس قانونی هیئت فوتبال مه ولات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: مشابه این جریان برای هیئت فوتبال درگز نیز اتفاق افتاده است که این مورد نیز از نظر ما منتفی است و هیئت فوتبال این شهرستان نیز هیچ گونه تغییر و تحولی نداشته است.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.