"علی اکبر اسداللهی مقدم" مشهور به "آهنگران خراسان" جانباز ۸ سال دفاع مقدس صبح امروز به یاران شهیدش پیوست

"آهنگران" خراسان بزرگ آسمانی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ "علی اکبر اسداللهی مقدم"؛جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس بعد از گذشت چندین دهه رنج ناشی از مجروحیت جانبازی و دو سال مبارزه با بیماری سرطان، ساعت چهار و نیم بامداد امروز به یاران شهیدش پیوست.
حمید جهانگیر فیض آبادی از همرزمان این شهید والامقام با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهید "اکبر مقدم" جانباز و تخریبچی لشکر ۲۱ امام رضا(ع) بود که در خراسان بزرگ به آهنگران خراسان مشهور  و مداحی های وی در طول دوران دفاع مقدس نقش بسیار روحیه انگیز در میان رزمندگان سپاه اسلام داشت.
راوی و نویسنده کتاب مشهور "جنون مجنون" که در کتابش خاطراتی از این شهید بزرگوار آورده، افزود: شهید اسداللهی مقدم مربی تخریب و انفجارات تخریب ل ۲۱ امام رضا(ع) خراسان بزرگ بود. یکی از خاطرات ماندگارم که در کتاب "جنون مجنون" درج شده، مربوط به حضور حماسی شهید بر روی پل نهر خین در کربلای ۵ است که به اتفاق سه چهار نفر از دیگر شجاعان رزمنده، انفجارات و تخریب مواضع دشمن را برعهده داشتند.
گفتنی است مراسم تشییع این شهید والامقام هم اکنون در مشهد مقدس در حال برگزاری است. مراسم و مجالس ترحیم شهید متعاقبا اعلام می گردد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.