نهمین نمایشگاه توانمندیهای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رشوی همزمان با نمایشگاه خدمات شهری از عصر فردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز به کار خواهد کرد.

آغاز به کار نمایشگاه ۴ روزه توانمندی های سازمان همیاری استان در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، نهمین نمایشگاه خدمات و محیط زیست شهری وحمل و نقل و ترافیک مشهد در فضایی بالغ بر ۲۳۰۰ متر مربع از عصر فردا ۱۱ مهر ماه  با حضور مسوولان استانی در نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح می شود.

همزمان با این نمایشگاه سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز به صورت تخصصی و ویژه در فضایی به مساحت حدود ۱۵۰۰ متر مربع از سالن فردوسی نمایشگاه مشهد، توانمندیهای خود و تعدادی از تولیدکنندگان داخلی محصولات حوزه شهری را به نمایش خواهد گذاشت.

علاوه بر موسسات و شرکت های وابسته به سازمان همیاری، ۱۱ شرکت و پیمانکار بخش خصوصی طرف حساب سازمان، محصولات و خدمات خود را در معرض دید عموم مردم، شهرداران، اعضای شورای شهر، مدیران عامل سازمان های همیاری کل کشور، متخصصان و کارشناسان حوزه شهری قرار خواهند داد.

این شرکت های داخلی به عنوان تامین کنندگان خدمات و کالاها و تجهیزات مورد نیاز شهرداریها در زمینه روشنایی، سیمان، ماشین های برقی و هیبریدی، آی تی،   مبلمان و المان های شهری، حمل و نقل، علائم ترافیکی و ... با سازمان همیاری شهرداری های استان همکاری مستمر دارند.

گفتنی است، غرفه های سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نهمین نمایشگاه خدمات و محیط زیست شهری وحمل و نقل و ترافیک همه روزه از ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲  در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد، پذیرایی بازدید کنندگان از سراسر کشور خواهد بود

منبع:برنا

  انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.