نوزدهمین نمایشگاه صنعت مخابرات و اطلاع‌رسانی از امروز به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کرد.

نوزدهمین نمایشگاه تلکام آغاز به کار کرد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی ایران تلکام ۲۰۱۸ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. نمایشگاه از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه از ساعت ۹ تا ۵ بعدازظهر پذیرای بازدید کنندگان است.

نمایشگاه در سالن‌های ۵،  ۶، ۸ و ۹، ۱۰ و ۱۱، ۲۵A و ۲۵B برگزار شده است. در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های کشور در صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع‌رسانی ارائه می‌شود. 

۲۳۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۲۴ شرکت خارجی یا نمایندگی آنها در ۳۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی حضور دارند و شرکت کنندگان خارجی از ۵ کشور ایتالیا،‌ آلمان، چین، روسیه و لهستان هستند. 

میزان رشد نمایشگاه در سال ۹۷ نسبت به سال ۸۸ در مدت یک دهه در بخش فضای سرپوشیده ناخالص ۹۳ درصد و در بخش متراژ فضای مفید داخلی ۹۱ درصد و در بخش تعداد شرکت‌های داخلی ۴۹ درصد اعلام شده است. 

نمایشگاه امسال با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر  ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد و این وزارتخانه در برگزاری نمایشگاه امسال حضور فعالی نسبت به سال‌های قبل دارد به طوری که علاوه بر هماهنگی برای حضور فعال‌تر شرکت‌های وابسته و برگزاری کارگاه‌ها، اطلاعات اولیه نمایشگاه نیز توسط این وزارتخانه تهیه شده و در اختیار گذاشته شده است. 

با این حال مراسم افتتاحیه با اشتباه سهوی مشهود آغاز و در نخستین بخش از افتتاحیه، افتتاح نمایشگاه الکامپ به حضار اعلام شد.

منبع: فارس 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.