وزیر آموزش و پرورش گفت: تا هفته آینده ساختار آموزش و پرورش تعیین تکلیف شده و برای تأیید به سازمان امور اداری و استخدامی ارائه می‌شود.

ساختار آموزش و پرورش در هفته آتی تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، درباره آخرین وضعیت ساختار آموزش و پرورش گفت: پیشنهادات خود را برای تغییر «ستاد و استان» آماده کرده‌ایم البته هنوز ساختار منطقه را تغییر ندادیم. 

وی ادامه داد: ساختار جدید آموزش و پرورش تا هفته آینده تعیین تکلیف شده و برای تأیید به سازمان امور اداری و استخدامی ارائه خواهد شد.

بطحایی در واکنش به این جمله که قرار بود چند ماه پیش ساختار آموزش و پرورش به سازمان امور اداری و استخدامی ارائه شود، گفت: با توجه به اینکه این موضوع بر روند فعالیت‌های دیگر تأثیر داشت و تنشی را ایجاد می‌کرد برای مدتی متوقف شد اما احتمالاً تا هفته ‌آینده نهایی خواهد شد.

به گزارش فارس، ماجرای کوچک‌سازی دولت مدت‌هاست که مطرح شده است و وزارتخانه‌ها از چندین ماه گذشته به دنبال طراحی ساختار جدید خود هستند؛ وزارت آموزش و پرورش در حال حاضر 6 معاونت دارد که بنا بر گفته وزیر آموزش و پرورش به 5 معاونت کاهش می‌یابد.

هم اکنون وزارت آموزش و پرورش دارای 6 معاونت شامل «معاونت آموزش ابتدایی»، «معاونت آموزش متوسطه»، «معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی»، «معاونت حقوقی و امور مجلس»، «معاونت پرورشی و فرهنگی» و «معاونت تربیت بدنی و سلامت» است؛ البته رؤسای سازمان تابعه آموزش و پرورش هم معاون وزیر محسوب می‌شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.