رشت فرمانده نیروی نیروی انتظامی استان گیلان گفت: موضوع اقتدار و امانتداری در حقیقت یکی از مهمترین خصیصه ای یک پلیس شایسته محور ار حیث فردیت و ساختار و سازمان پلیس می باشد که بدون شک امنیت جامعه را تضمین میکند.

اقتدار و امانتداری از خصیصه پلیس شایسته محور است//ادیت کنید..متن ناقص است..انتهای پیام ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،  سردارمحمدرضا اسحاقی ظهر امروز  در نشست خبری در جمع رسانه های گروهی استان با بیان اینکه شعار امسال نیروی انتظامی ، پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است، گفت : امنیت به عنوان یک نیاز عمومی مورد مطالبه مردم است و رسانه ها می توانند  با هدایت مردم به مشارکت همگانی در امنیت و ارتقاء احساس امنیت جامعه نقش مهمی داشته باشند.

       وی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از ۱۳ مهرماه افزود: ۱۳ تا ۱۹    مهر ماه مصادف با هفته نیروی انتظامی است و این هفته  فرصت مغتنمی است تا با برنامه منسجم و مدون تری در خدمت مردم باشیم.

سردار اسحاقی  با بیان اینکه همزمان با هفته ناجا برنامه های پیش بینی شده در استان شروع خواهد شد، گفت: معرفی اقتدار ، کارآمدی و توانمندی پلیس در جامعه و ایجاد احساس امنیت در شهروندان و فعالیت بیشتر در کانون های جرم از جمله این اقدامات خواهد بود.

وی موضوع اقتدار رسانه ای را را در حوزه عوامل اجتماعی امنیت برشمرد و گفت: ما در ارائه عملکرد می توانیم اقتدار را در ذهن جامعه پرورش و نهادینه کنیم .

سردار اسحاقی یکی دیگر از عموامل اجتماعی در حوزه اقتدار و امنیت را توجه و رسیدگی به شکایات و انتقادات مردم دانست و تصریح کرد : سامانه ۱۹۷ شبانه روز منتظر دریافت شکایات ، انتقادات ، پیشنهادات شهروندان است.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه امسال از این حیث کاهش ۸ درصدی شکایت و افزایش ۴۰ درصدی تماس مردمی برای بازگو کردن مشکلات و تقدیر از عوامل پلیس را شاهد بودیم.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی گیلان  در ۶ ماهه امسال تصریح کرد: در اکثر شاخص های هدف گذاری شده ، مثبت بودیم .

وی در پایان مشارکت و افزایش سطح تعامل در لایه های مختلف اجتماع را در ایجاد امنیت پایدار بسیار مهم دانست.

انتهای پیامم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.