نایب‌رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی گفت: تنیسورهای مشهدی در رقابت‌های تنیس پسران کمتر از 14 سال آسیا به مقام قهرمانی رسیدند.

قهرمانی تنیسور مشهدی در تور تنیس پسران کمتر از 14 سال آسیا
به گزارش قدس آنلاین ، سلطنت حق‌نظر ، در خصوص مسابقات تنیس پسران کمتر از 14 سال آسیا که در مجموعه ورزشی سجاد برگزار شد، اظهارکرد: در این رقابت‌ها 17 بازیکن به رقابت پرداختند که افرادی از کشورهای کویت و پاکستان نیز در این مسابقات حاضر بودند. این تورنمنت در مجموعه ورزشی سجاد برگزارشد.
وی افزود: در بخش انفرادی کیان محمدی از مشهد و در بخش دوبل هم سروش سلیمی و تنیسور کویتی به مقام نخست رسیدند. سرداور این مسابقات ملک‌زاده بود.
نائب‌رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی بیان کرد: تعداد شرکت‌کنندگان کم بود و بسیاری از کشورها در این تورنمنت شرکت نکردند اما بازیکنان ما هم خوب بودند و رنک فدراسیون می‌گیرند. سطح ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها خوب بود. 
حق‌نظر با تمجید از عملکرد و وضعیت محمدی خاطرنشان کرد: کیان محمدی تنیسور بسیار خوب و مستعدی نشان‌داده و در فینال مسابقات هم پارسا عسکری از تهران را در سه ست شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.
وی گفت: در هفته آینده مسابقات لیگ دسته 2 در بخش آقایان برگزار می‌شود که 5 تیم از مشهد و تیم هیئت تنیس، 6 تیم حاضر خراسانی را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.
نائب رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی عنوان کرد: جمعه تایمینگ این مسابقات هست و از روز شنبه به مدت یک هفته رقابت‌ها در مجموعه ورزشی سران مشهد برگزار می‌شود. در ادامه فصل به علت سردی هوا مسابقات خاصی مدنظر نداریم.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.