نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: دولت باید گزینه های خود را برای وزارت خانه های اقتصاد و کار که استیضاح شده اند و وزارت خانه های راه و شهرسازی و صمت هفته آینده به مجلس معرفی کند.

 دولت هفته آینده باید چهار وزیر به مجلس معرفی کند/ ارز لازم برای کنترل بازار در اختیار دولت قرار دارد

جواد کریمی قدوسی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: هدف حضور امروز معاون اول رئیس جمهور در مجلس این بود که تلاش نماید تا نمایندگان با تفکیک وزارتخانه های صنعت معدن تجارت، راه و شهرسازی و کار و تعاون موافقت کنند که نمایندگان  نیز به تفکیک هر سه وزارتخانه رای  مخالف دادند.

وی با بیان اینکه نمایندگان تفکیک این وزارتخانه ها در شرایط فعلی را به صلاح کشور نمی دانند، افزود: در شرایط فعلی کشور اولا این تفکیک به صلاح کشور نیست و از طرفی دولت نیز نیروهای کارآمد و توانمند برای واگذاری این وزارتخانه ها در صورت تفکیک ، ندارد.

کریمی قدوسی  تصریح کرد: رئیس مجلس رای نمایندگان را به نماینده رئیس جمهور اعلام کرده و از دولت خواستند که گزینه های پیشنهادی خود  برای وزارتخانه های اقتصاد و کار را براساس ساختار فعلی  هفته اینده به مجلس معرفی نماید.

وی ادامه داد: از طرفی به نمایندگان پیغام هایی داده شده است که وزیران راه و شهرسازی و صنعت را استیضاح نکنید زیرا آنها استعفا داده اند ازاین رو در صورتی که رئیس جمهور هفته آینده گزینه های پیشنهادی برای این دو وزارتخانه را به مجلس معرفی نکند ، مجلس انها را استیضاح خواهد کرد زیرا استیضاح انها آماده و تحویل هیئت رئیسه مجلس داده شده است و افراد استیضاح کننده نیز امضاهای خود را پس نگرفته اند.

کریمی قدوسی افزود: امروز همچنین اقای جهانگیری در مجلس اعلام کردند که آمادگی قطعی برای عبور از شرایط فعلی را داریم و تااخر سال شرایط به حالت ثبات خواهد رسید و باهمدلی سایر قوا و مردم  ان را حفظ خواهیم کرد و در حال حاضر نیازمندی های اساسی کشور تامین شده است و جای نگرانی نیست. از طرفی  در  کمیته تخصیص ارز میزان  نیازمندی های گروه های مختلف ارزی تامین شده و کمیته ها هر موضوعی را که تشخیص دهند، ارز مورد نیاز آن ها تامین می شود و ارز لازم برای کنترل بازار ارز نیز در اختیار دولت قرار دارد و کنترل بازار ارز ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.