البرز- رییس هیئت فوتبال استان البرز با اشاره به افزایش تعداد نمایندگان استان در لیگ های فوتبال کشور گفت: این فرایند علیرغم برخی مشکلات فرصتی برای معرفی ظرفیت های جوانان این استان در سطح کشور است.

افزایش نمایندگان البرز در لیگ های کشور یک فرصت است/برخورد قاطع با عوامل مضروب شدن داور البرزی

منصور بیک وردی رییس هیئت فوتبال استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: استان البرز در فصل جاری لیگ زیرگروه فوتبال کشور ۴ نماینده دارد که می تواند فرصتی مناسب برای ارائه ظرفیت های بالای جوانان این استان باشد.

وی افزود: البته این تعدد تیم ها مشکلاتی را از حیث سخت افزاری برای هیئت استان ایجاد کرده است که آن را به مسئولان مربوطه منعکس کرده ایم با این حال از بعدی دیگراین افزایش تیم ها میتواند زمینه ساز توسعه فوتبال البرز باشد.

بیک وردی با تاکید براینکه برخی از این تیم ها راغب به خروج از استان بوده اند گفت: هیئت فوتبال استان البرز تلاش کرده این تیم ها به عنوان پایگاهی برای معرفی استعدادهای البرزی برای این استان حفظ شوند.

رییس هیئت فوتبال استان البرز به اتفاقات اخیر رخ داده در یکی از بازی های لیگ فوتبال دراین استان و مضروب شدن یکی از داوران اشاره کرد وگفت: خوشبختانه در سال جاری این دست اتفاقات کاهش چشمگیری داشته و در فصل جاری برای نخستین بار اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: هیئت فوتبال استان البرز این اتفاق مذموم را به شدت محکوم می کند و از کمیته انضباطی هم خواسته ایم تا اشد مجازات را برای خاطیان ومسببان این اتفاق در نظر بگیرد.

بیک وردی با تاکید براینکه داوران قشری زحمتکش هستند و حمایت از جایگاه و حرمت آنها وظیفه هیئت فوتبال است گفت: قطعا برخورد مناسب وقاطع با مسببان اتفاق اخیر می تواند عاملی بازدارنده برای اتفاقات احتمالی در آینده باشد.

متولی فوتبال استان البرز با بیان اینکه تقویم اجرایی هیئت فوتبال البرز در نیمه نخست سال اجراشده است گفت: در سایه همکاری کمیته هاو خانواده بزرگ فوتبال استان مسابقات لیگ در شهرستان ها واستان در سطوح مختلف در حال انجام است و طی هفته های پیش رو و بر اساس زمان بندی به پایان خواهد رسید.

وی در پایان گفت: به نظرم برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری توانسته باشد رضایت نسبی اهالی فوتبال وباشگاه ها را فراهم کرده باشد ومجموعه هیئت استان تلاش خواهد کرد در جهت ارتقا فوتبال البرز هر آنچه درتوان دارد به کار بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.