تولیت آستان قدس رضوی گفت:بسیجیان در صحنه های مختلف انقلاب مردانه در مقابل دشمن ایستاده اند ودشمن را در رسیدن به اهدافش نا امید کرده اند.

بسیجیان در صحنه های مختلف انقلاب مردانه در مقابل دشمن ایستاده اند

به گزارش قدس آنلاین،   آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی امروز در اجتماع بسیجیان خراسان رضوی گفت:بسیجیان در صحنه های مختلف انقلاب مردانه در مقابل دشمن ایستاده اند ودشمن را در رسیدن به اهدافش نا امید کرده اند.

وی افزود: بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس ثابت کردند که همیشه در صحنه هستند و دشمن را شکست می دهند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه پیام رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله، پیام امید و استادگی و مقاومت در راه رسیدن به هدف است، افزود: نسل سوم انقلاب از نسل از اول با تجربه تر و با بصیرت تر است و به خوبی در برابر فتنه های دشمن موضع می گیرند.

آیت الله رئیسی در ادامه گفت: از عوامل اقتدار نظام، مردم با بصیرت با روحیه هستند که همیشه در صحنه هستند که رمز اقتدار نظام به حساب می آید. وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن شناسی و روحیه استکبار ستیزی از دیگر عوامل اقتدار نظام است، افزود: جایگاه مردم و نقش مردم و حضور مردم نیز از عوامل اقتدار نظام است.

آیت الله رئیسی ادامه داد : نقطه های قوت، قدرت و اقتدار ملت ایران مورد هجوم دشمن است و رهبری مقتدر انقلاب اسلامی با رهنمودهای و بصیرت آفرینی همگان را متوجه نقشه های شوم دشمن می کند.

وی خاطرنشان کرد : مسئولان و دست اندرکاران نظام بدانند که مشکلات کشور راه حل دارد و راه حل مشکلات در دستان جوانان بسیجی است باید جوانان را باور کنند و انان را به حساب بیاورند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت : نیروی بسیجی فقط نیروی احساسی نیست احساس او در پرتو بصیرت داشتن و فهمیدن اوست.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود : بسیجی نیروی جناحی و حزبی نیست متعلق به کل نظام است و رابطه افقی با همه بخش های نظام دارد و هر چه مورد توجه بیشتر مسئولان باشد گره گشایی در کشور بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد : تحقق مردم سالاری دینی در حوزه های اقتصاد جهادی، سیاست، سازندگی، خدمت رسانی به مردم در همه حوزه ها به این اندیشه و تفکر میدان دادن است.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد : بسیجی با حرکتی پویا به پیش در جهت اهداف بلند انقلاب اسلامی در تلاش است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود : حرکت بسیجیان با عنوان بانک عدالت و مقاومت و به رساترین فریاد در منطقه و جهان تبدیل شده است به برکت وجود بسیجی و حرکت بسیجی جبهه متحد مقاومت در حرکت اربعین برای پیمان با امام و سید الشهدا ء به پیش می روند.

وی گفت : رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی در نگاهی برون نگر نمی دانیم بلکه در نگاهی به توانایی های بزرگ ملت ایران می دانیم و پیگیری میکنیم.

آیت الله رئیسی افزود:همگان بدانند که اگر ایستادگی و مقاومت نیروهای مسلح نبود امروز شاهد این حرکت های عظیم نبودیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.