امام جمعه موقت تهران گفت: افزایش اقتدار کشور و جبهه مقاومت، راهبرد ایران است.

افزایش اقتدار کشور و جبهه مقاومت، راهبرد ایران است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد ظهر روز پنج شنبه در تجمع بزرگ ۲۰ هزار نفری سپاهیان محمد رسول الله ۲ که در استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان برگزار شد،اظهار داشت: امروز بسیجیان بار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای انقلاب اسلامی، رهبر عظیم الشأن، شهدا و اسلام اعلام کردند و حضور فرزندان نشان دهنده تکرار تاریخ است که با حضورشان، اقتدارجمهوری اسلامی و آرمان های رهبر را اعلام کردند.

وی افزود: همانطور که پیشوای انقلاب در بیانات امروز خویش اعلام کرده اند، ملت ایران همیشه باعظمت و اقتدار در مسیر پیروزی قدم برداشته است و به این مسیر ادامه خواهد داد.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: ایران در طول تاریخ نماد انسانهای عالم و مقاوم است و در سرزمینی زندگی می کند که مملو از اتحاد و افتخار بوده و استان قزوین بیانگر عظمت و شکوه ایران در طول تاریخ بوده است.

ابوترابی عنوان کرد: ملت ایران همواره در اقتدار بوده و این اقتدار در دنیا مشاهده می شود و پیروزی زنان و جوانان سلحشور بیانگر اعتدال ملت است و ایستادگی ایران در کنار سایر ملت ها و تبدیل نمودن دنیای اسلام به جبهه مقاوم، تبیین کننده اقتدارملت ایران است؛ ایران نماد انسانهای عالم و مقاوم است و در سرزمینی زندگی می کند که مملو از اتحاد و افتخار است؛ به عبارت دیگر می توان گفت که ایستادگی ملت ایران در کنار ملت عراق، سوریه، یمن و فلسطین و شکل گیری جبهه مقاومت در برابر استکبار بیانگر اقتدار ایران است.

وی اضافه کرد: از آنجا که قرآن ما را به خلق قدرت فراخوانده باید با استعانت ازآموزه های دینی در مسیرارزشها گام برداریم و ملت ما اقتدار خود را از باورهای اسلامی بدست آورده است و به آن می بالد؛ اگر بخواهیم ایران را به یک قدرت بازدارنده که پیام آورقدرت است و فقر را از جامعه ریشه کن کند تبدیل کنیم، باید در توسعه دانش قدم برداشت و البته ملت ایران راه خود را آغاز کرده است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: توسعه علمی در کنارمعنویت برآمده از ایمان مهم و موفقیت امروز کشور در رشد دانش و تبدیل علم به فناوری و تجاری سازی آن نهفته است؛ تبدیل ایران به یک قدرت بزرگ اقتصادی سیاسی نیازمند این است که فقر را از جامعه ریشه کن کنیم.

ابوترابی با بیان اینکه  ایران اسلامی راه خود را زیر لوای اسلام و ولایت فقیه پیدا کرده و امروز توسعه علمی در کنار معنویت برآمده از ایمان رمز موفقیت ماست، تصریح کرد: بسیجیان سلحشور باید پرچمداران ایمان معنویت و اخلاق در جامعه باشند و  پیوند جهاد در راه خدا و شهادت طلبی و اخلاق مداری باید رسالت بسیجیان سلحشور کشور در شرایط کنونی باشد زیرا معنویت و  اخلاق راه موفقیت ما را هموار می کند؛ با اتکا به قرآن و اجتماعات دینی معنوین دینی را ارتقا بخشیم و در حیات فردی و در حملات سیاسی و اقتصادی معنویت و دین داری را در جایگاه خود قرار دهیم.

وی مطرح کرد: اقتدار ما در ایمان دانش و تقویت نیروی انسانی نهفته و نیروی انسانی برای کشورها رمز اقتدار است و نسل جوان تکیه گاه انقلاب اسلامی است و نسل جوان این اجتماع را آفریده است؛ قدرت دفاعی بازدارنده و قدرتی که دشمن را از کمترین تهدید به دور بدارد، رمزموفقیت است و باید با تمام توان در مسیر اقتدار گام برداریم.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: نظام اسلامی در فتح سنگرها، در آستانه قدرت، در آستانه پیروزی های دیگر، در سایه انسجام ملی و هماهنگی نخبگان علمی و در مسیر خلق قدرت علمی است و برای گشودن گره های اقتصادی و فقر جامعه دستان را به دستان هم قراردهیم و با وحدت کلمه و به دور از جناح ها قدم برداریم.

گفتنی است در این مراسم جمعی از مسوولان کشوری و استانی از جمله حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، داود محمدی، سیده حمیده زرآبادی، روح الله بابایی صالح، بهمن طاهرخانی نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.