اجتماع اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) امروز با حضور بسیجیان در سراسر کشور برگزار شد.

اجتماع اقتدار عاشورائیان سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)/اعلام آمادگی کامل بسیجیان برای دفاع از کشور

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین،  اجتماع اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) امروز ۱۲ مهرماه با حضور بسیجیان در سراسر کشور برگزار شد.

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) با حضور پرشور ‌بسیجیان در سراسر کشور ‌با شعار "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" آمادگی خود را برای دفاع از ایران اسلامی اعلام کردند و ‌آمده بودند تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره ) و شهدا تجدیدپیمان کنند.

امروز با حضور گردان‌های بسیج‌، اقتدار حضور به نمایش گذاشته شد تا دشمنان بدانند ایران اسلامی با پشتوانه حکومت اسلامی و ملتی بسیجی و مقتدر پایدار است و دسیسه های شومشان راه به جایی نخواهد برد. امروز از هر قشری آمده بودند، پیر، جوان‌، دختر، پسر، دانشجو و دانش آموز ،بازاری و کارمند تا با ولایت پیمان ببندند.

گزارش ها حکایت از حضور پرشور و اقتدارآفرین بسیجیان در رزمابش محمدرسوالله(ص) دارد که از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد:

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان اردبیل| اتحاد ملت ایران تعالی‌بخش انقلاب و نظام است

مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله(ص) همزمان با سراسر کشور در اردبیل آغاز شد و بسیجیان عظمت و اقتدار خود را به همگان به نمایش گذاشتند.

هم‌اکنون نوای "هیهات من الذله" در سالن رضازاده طنین‌انداز شد و ملت ایران بار دیگر عشق به رهبری و اهل بیت(ع) را به منصه ظهور گذاشتند و شور و نشاط در بین جوانان سرشار از حماسه و عشق و علاقه به نظام و ولایت است.

بسیجیان با سر دادن نوای یا حسین(ع) عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) نشان دادند و به اثبات رساندند که با استقامت و پایدار ملی راه و هدف شهدای والامقام را تا ابد ادامه خواهند داد.

غرور و غیرت ملی بین فرزندان و بسیجیان مشهود است و بار دیگر عظمت و اقتدار کنونی کشورمان به منصه ظهور گذاشته شده تا دشمن جایگاه خود را یادآور شود و بداند که ملت ایران تا پای جان از نهضت حسینی و خون شهدای والامقام که خط قرمز ملت ایران است دفاع می‌کند.

سالن رضازاده اردبیل مملو از دلدادگانی است که به عشق رهبر و خاک ایران اسلامی گردهم آمده‌اند تا پوزه استکبار زمان و آمریکا را به خاک بمالند و با نوای یا حسین(ع) پا در عرصه گذاشته‌اند و هیچ گاه و در هیچ برهه سخت زمانی رهبر را تنها نگذاشته‌اند و نخواهند گذاشت.

بسیجیان آمده‌اند تا نمادی از اقتدار و عظمت کشورمان را همچون قطره‌ای از دریا به دنیا نشان دهند و به دشمنان ثابت کنند که اسلام هیچ گاه تنها نخواهد ماند و راهی که امام حسین(ع) پیموده است هدف شهدا، بسیجیان و ملت ایران خواهد بود و ملت ایران یاریگر مظلومان و احیا کننده نهضت و مکتب حسینی خواهد بود.

اتحاد ملت ایران تعالی‌بخش انقلاب و نظام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این رزمایش اظهار داشت: تمامی همبستگی و اتحاد ما در مقابل چشمان دنیا فقط دو پیام می‌تواند داشته باشد که اگر روزی جنگ باشد دشمنان بدانند که ما فرزندان عاشوراییم و اگر تحریم باشد ما فرزندان رمضان هستیم.

حجت‌الاسلام نجات فیاضی با اشاره به اینکه پیام این رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج اتحاد و همبستگی بسیجیان است، افزود: اتحاد ملت ما در واقع قوای قلبی نظام می‌باشد و ملت همیشه حاضر در صحنه ما امروزه اقتدار نظام را به رخ دشمنان خود می‌کشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: هویت ملی انقلاب ما در سایه جوانان و فعالیت آنان در عرصه‌های مختلف رقم می‌خورد که امروزه ما شاهد هستیم که کشورهای بسیاری اگر چه بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات را دارند اما زیریوغ استبداد هستند.

فیاضی گفت: ۴ دهه عظمت و بزرگی انقلاب در واقع بر اساس ۴ ارزش پایدار رقم خورده است که یکی از این ارزشها باور و اعتقاد مردم، حضور مردم در صحنه و همچنین ولایت فقیه می‌باشد.

وی اظهار کرد: بسیج ما در واقع عنصر حیاتی انقلاب است و اجزای این عنصر ارزمند نیز جوانان ما هستند و امروزه دشمن از همین عناصر و اجزا به شدت واهمه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروزه بسیج ما در واقع اقتدار و عظمت خود را به نمایش گذاشتند تا بدین گونه ادامه‌دهنده راه عاشورا و شهدای انقلاب باشند.

جنگ تحمیلی فرهنگی از سوی دشمن هیچگاه بدون پاسخ  نمی‌ماند

حجت‌الاسلام رضا باوقار در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان استان اردبیل که همزمان با سراسر کشور از ساعات اولیه صبح امروز در نقاط مختلف استان آغاز شده است، با اشاره به حضور گسترده جوانان در این رزمایش و نمایش اقتدار ملی اظهار داشت: واهمه امروزه دشمنان اسلام از این تجمع‌هاست و ما باید به فکر تقویت این حضور و این همبستگی باشیم تا بدین ترتیب دشمنان اسلام را از عرصه به در کنیم.

وی با بیان اینکه نظام و انقلاب ما شرف و شعف ما است، تصریح کرد: ما به خود می‌بالیم که امروزه انقلاب ما شهره جهانیان است و در هر کجای این زمین پهناور وقتی نامی از اتحاد برده می‌شود نام کشور ما نیز در آن جاست.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: امروزه شور، عشق،‌ شرف و اقتدار ما به آرمان‌های انقلاب است آرمان‌هایی که رهبر و امام ما همواره بر آنها تاکید داشتند و امروز ما وارث این آرمان و اهداف هستیم.

باوقار تصریح کرد: امروزه اگر نام ایران زبانزد دشمنان قسم‌خورده است باید بدانیم که همه اینها تنها در سایه پیروی از ولایت فقیه و همچنین اتحاد و غیرت سربازان بی‌واهمه و غیور این سرزمین رقم خورده است.

وی با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی فرهنگی از سوی دشمن هیچگاه بدون پاسخ نمانده و نخواهد ماند، گفت: دشمن همواره در طول چهار دهه گذشته با انقلاب ما و نظام ما دشمن بوده است و در حالی که اتحاد ملت هم روز به روز رو به افزایش گذشته است این بر بیم و واهمه دشمن می‌افزاید.

امام جمعه مشگین‌شهر افزود: درس گرفتن از عاشورا، درس گرفتن از غیرت و آزادگی امام حسین(ع) نمی‌تواند نتیجه‌ای به غیر از اتحاد و همبستگی کنونی ملت و جوانان ایران زمین داشته باشد چرا که جوانان ما همواره عاشورایی بوده‌اند و عاشورایی می‌مانند.

خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان با حرکت زینبی‌وار بانوان محقق می‌شود

مریم حامدی در جریان رزمایش محمد رسول الله(ص) ۲ در اردبیل اظهار داشت: حضرت زینب(س) الگوی همه بانوان است و بانوان آمده‌اند تا بگویند همانند حضرت زینب(س) در حفظ اسلام به میدان آمده‌ و هیچ گاه این نظام را تنها نخواهند گذاشت و بسیجی‌وار با عشق و ارادت وارد عرصه شده‌اند.

وی با اشاره به این که حضور بانوان بسیجی در رزمایش اقتدار عاشورایی نماد قدرت و عظمت ملت ایران است بیان کرد: بانوان نیز همانند آقایان با حضور پرشکوه و منسجم خود نشان دادند که پشت نظام مقدس اسلامی ایستاده‌اند و سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویانی که حجاب را محدودیت می‌دانند خواهند زد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: ما انقلاب اسلامی را با یاری مادرانی به دست آورده‌ایم که فرزندانی بابصیرت و ولایتمدار و انقلابی تربیت کرده اند که این مسئله نمایانگر نقش پررنگ بانوان در عرصه‌های مختلف زمانی است که سبب شکست نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان شده است.

حامدی بیان کرد: در عرصه‌ای که هجمه‌های فرهنگی و جنگ روانی سختی را پیش رو داریم بانوان نیز به نوبه خود در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان گام برداشته و برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی زینبی وار حرکت کنند که این مسئله بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی تصریح کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های عاشورایی یکی از محوریترین اهداف برگزاری این رزمایش است که خوشبختانه حضور پرشور بانوان ثابت کرد که بانوان تا چه اندازه در تعیین سرنوشت مملکت اسلامی نقش دارند.

دشمن اگر ملت ایران را می‌شناخت جرات لاف زدن نمی‌یافت

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این رزمایش اظهار داشت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران اگر اقتدار، غیرت و آزادگی ملت ایران را می‌شناختند هیچگاه جرات نمی‌یافتند تا در مورد این کشور عظیم لاف بزنند.

سردار جلیل بابازاده گفت: سرزمین ما سرزمین لاله‌های خونین است و اگر امروز دشمن ما را از جنگ و تحریم می‌ترساند باید بداند که ملت ما همان ملتی است که هشت سال بدون ترس و وقفه در مقابل هجمه‌ها و توپ و تانک دشمن مردانه ایستادند.

وی افزود: امروز در مقابل جنگ روانی دشمن نایستیم دشمن با ناجوانمردی همبستگی ما را نشانه خواهد رفت و باید به خوبی بدانیم که امروز حراست و نگهبانی از انقلاب وظیفه ما بسیجیان و ملت مقتدر است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به پیام رزمایش اقتدار عاشورایی نمایش اقتدار و یکپارچگی ملت ایران در مقابل چشمان دشمن است، تصریح کرد: برابری و برادری از زمان جنگ تحمیلی در میان ملت ما تقویت شده است و ما باید همواره با اخلاص و بصیرت در مقابل هجمه‌های دشمنان مردانه ایستادگی و استواری کرده و از نظام خود صیانت کنیم.

بابازاده با اشاره به درس گرفتن از شجاعت و ایستادگی امام حسین(ع) گفت: بسیجیان ما اگر امروزه همچون امام حسین(ع) در برابر دشمنان قد علم کرده‌اند باید دانست که همه این عزیزان با درس‌گیری از نهضت عاشورا و کربلا همواره نگهبان و حافظ انقلاب و ولایت خواهند بود.

وی اظهار کرد: امروز بسیجیان استان اردبیل همچون بسیجیان و سربازان جوان سراسر کشور اقتدار و غیرت ملت ایران را به نمایش گذاشتند تا به تمامی دنیا نشان دهند که بسیجی هیچگاه واهمه از لاف زدن‌های دشمنان ندارند.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد| دکترین ما دکترین عزت، حکمت و اقتدار است

رزمایش بزرگ ۲۰ هزار نفری عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش در محل صبحگاه سپاه فتح با حضور مقتدرانه گردان‌های عاشورا، کوثر، امام حسین(ع)، الزهرا و اقشار مختلف بسیج با هدف نمایش اقتدار و صلابت بسیج آغاز شد.

صبح امروز بسیجیان شهرستان‌های ۸ گانه استان در قالب کاروان‌های مشخص به صورت ستون خودرویی به مرکز استان اعزام شده و همچنین بسیجیان در یاسوج در ۱۲ نقطه به صورت ستون پیاده با شعارهای حماسی به محل برگزاری این تجمع بزرگ حرکت کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین باشکوه رزمایش عاشواریی سپاهیان محمد رسول الله(ص)در یاسوج گفت: برگزاری این رزمایش و نمایش عاشورایی هشداری به بدخواهان انقلاب اسلامی بوده تا همچنان شاهد قدرت و صلابت ایران اسلامی باشند.

سردار یدالله بوعلی افزود: رزمایش بزرگ عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله امید آفرین برای دوستان انقلاب، بیم آفرین برای دشمنان، شورآفرین برای جوانان ، وحدت آفرین برای آحاد ملت و اعلام آمادگی برای کمک به دولت است.

وی با اشاره به اعزام ۱۵۲ گروه جهادی به مناطق محروم با هدف رفع مشکلات عنوان کرد: رزمایش و همایش ۲۰ هزار نفری سپاهیان محمدرسول الله استان حماسه ساز بوده و آمده اند تا اعلام کنند در طلوع خورشید حجاز در رکاب امیر کشور عشق در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردها و همچنین در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمنان ایستاده اند.

بوعلی افزود: نظام سلطه باید بداند تاکنون هرآنچه توانسته برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بکار گرفته و به جایی نرسید و آخرین توطئه آنان نیز جنگ تمام عیار اقتصادی بوده که نشانه های فروپاشی این ترفند آغاز شده است.

امروز دور هم جمع شده‌ایم تا عهدی نو با انقلاب، دین و آرمان‌ها ببندیم

آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی در جمع ۲۰ هزار نفری عاشورائیان سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امروز دور هم جمع شده‌ایم تا عهدی نو با انقلاب، دین و آرمان‌ها ببندیم.

وی با تاکید بر اینکه خداوند حق را در تمامی عرصه ها نصرت و یاری می دهد، عنوان کرد: این رزمایش و همایش غرور آفرین اقتدار دلیرمردان و شیرزنانی را نشان می دهد که ۴۰ سال مقاومت کرده تا از انقلاب، مذهب و میهمن حراست کنند.

ملک حسینی با بیان اینکه ویژگی های عاشورایی در ملت ایران تبلور یافته است، ابراز کرد: عاشورای امام حسین(ع) بر پایه توحید بوده و امام و یارانش بر مدار نگرش توحیدی حرکت کردند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: دومین ویژگی عاشورائیان بصیر، زمان شناسی، دشمن شناسی، وظیفه شناسی بوده و یاران امام در روز عاشورا هدف می شناختن و موانع مسیر را می دانستند و دشمن را شناخته بودند و خوب می دانستند در نزد یزد سنت ها مرده و بدعت ها زنده است.

ملک حسینی با تاکید بر اینکه عاشورا بر مدار مقاومت شکل گرفت، بیان کرد: عاشورای ایران اسلامی در دوران انقلاب، در ۸ سال دفاع مقدس و دفاع از حرم بر مدار مقاومت عاشورا شکل گرفته است.

وی ادامه داد: ملت ها راهی جز مقاومت و ایستادگی ندارند زیرا در غیر این صورت محکوم به ذلت و فروپاشی هستند و اگر مرزها و عزت خود را با مقاومت حفظ نکنیم به نوعی مردان ذلت هستیم.

ملک حسینی با اشاره به اینکه عاشورائیان برای مرگ آماده بودند، بیان کرد: ملت ایران در ۴۰ سال اخیر در برابر دشمن ایستاده و دز مصاف اخیر یعنی جنگ اقتصادی آماده اند تا دماغ دشمن را به خاک مالیده و پشتش را به خاک بسایند زیرا معتقدند ملتی عزت را از خدا بخواهد پیروز است.

دکترین ما دکترین عزت، حکمت و اقتدار است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این رزمایش اظهار داشت: ملت، تاریخ و تمدن بزرگ ما در طول هزاره‌های گذشته نشان داده که ما هیچگاه به هیچ ملت و قومی تجاوز نکرده و از فرهنگ، تمدن و مردم بزرگی برخوردار هستیم اما هرکس که طمع کند و در مقابل این ملت بایستد با پاسخ کوبنده ما روبرو خواهد شد همانطور که سپاه و بسیج ما پاسخ کوبنده‌ای به جنایتکاران حادثه تروریستی اهواز دادند.

علی‌محمد احمدی با بیان اینکه دکترین ما دکترین عزت، حکمت و اقتدار است و ما هم دیپلماسی و هم قدرت بازدارندگی را ادامه می‌دهیم، افزود: دیپلماسی را ادامه می‌دهیم تا در برجام و دیوان لاهه نشان دهیم که مردمی که پیرو مکتب اهل بیت هستند اهل منطق بوده و به حقوق دیگران احترام گذاشته و عهدشکنی نمی‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قدرت بازدارندگی را ادامه می‌دهیم تا اگر کج فهم و جنایتکاری دست از پا خطا کرد با موشک‌هایمان در هر جای دنیا جواب او را بدهیم.

احمدی با بیان اینکه اقتدار عاشورایی در راستای دیپلماسی و قدرت بازدارندگی است، عنوان کرد: اقتدار عاشورایی یعنی با تهدید و فشار درونی تسلیم نمی‌شویم همانطور که در دوران دفاع مقدس در مقابل تهدید بیرونی تسلیم نشدیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز دولت، مجلس، قوه قضاییه و آحاد ملت ما در این جنگ جدید در کنار هم خواهند بود، گفت: نه با برخورد احساسی و تهدید  بلکه با تدبیر و عقلانیت و کمک ملت و فضل خدا در جنگ اقتصادی هم پیروز می‌شویم. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در داخل یک دشمن درونی با رویکرد طمع و حرص ما تهدید می‌کند به این صورت که در بازار در فکر جمع کردن طلا و ارز هستند اما تجربه نشان داده که باید مثل روزهای جنگ در کنار امت بایستیم.

احمدی گفت: قوه قضاییه و دولت بنا گذاشته هر کسی به هر نحوی چه در حوزه امنیتی و چه اقتصادی بخواهد در مقابل ملت بایستد همه حافظان این ملت در مقابل او خواهند ایستاد.

وی بیان کرد: دولت برخاسته از ملت با کمک همه قوای نظامی دست در دست هم با عقلانیت و تفکر و برنامه‌ریزی تلاش می‌کنیم که مشکلات شما ملت بزرگ را برطرف کنیم.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان گیلان| تجمع باشکوه بسیجیان اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان کشید

تجمع بزرگ ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیجیان گیلان با حضور جمعی از بسیجیان، مسئولان و فرماندهان نظامی استان گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

در این تجمع که با حضور آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان، سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان و سالاری استاندار گیلان برگزار شد، سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت زنده برای حاضران پخش شد.

امروز دشمنان انقلاب اسلامی به‌ویژه کشورهای آمریکا و اسرائیل در تلاش هستند تا با ایجاد یاس و ناامیدی و همچنین ایجاد تفرقه، وحدت ملت ایران را از بین ببرند اما برگزاری چنین تجمع با شکوهی اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

دشمنان انقلاب اسلامی ایران برای ضربه زدن به نظام اسلامی به دروغ‌هایی مانند تورقوزآباد متوسل می‌شوند اما بسیجیان و آحاد ملت ایران با حضور در این تجمع رعب و وحشت را در دل مردم ایجاد کردند.

مقام معظم رهبری امروز در سخنرانی خود در ورزشگاه آزادی تاکید کردند که دشمن در تلاش است تا راه حل مشکلات کشور را پناه بردن به غرب معرفی کند اما جوانان بسیجی نشان دادند که آماده هستند تا خودشان بدون وابستگی به غرب ایران اسلامی را آباد کنند.

ایشان فرمودند: امروز تهدیدها و عربده‌کشی‌های دشمنان نه تنها ملت ایران را نگران و هراسان نمی‌کند بلکه سبب می‌شود تا اتحاد آن‌ها برای مقابله با دشمنان و همچنین از بین بردن موانع بیشتر شود.

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در این تجمع ضمن تجلیل از حضور بانوان محجبه و بسیجی گیلانی در این تجمع ابراز داشت: جنگ ما در طول هشت سال دفاع مقدس برای حفظ موجودیت جمهوری اسلامی بود.

سردار محمدجعفر اسدی با اعلام اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانستند بکنند خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا از پیشرفت جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نیز در این تجمع ضمن تجلیل از حضور پرشور بسیجیان استان گیلان خاطرنشان کرد: شما بسیجیان سربازان امام زمان(عج) هستید.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این تجمع اظهار داشت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول(ص) در حالی اجرا شد که دشمنان تلاش می‌کنند تا با فشارهای اقتصادی به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

سردار محمد عبدالله‌پور با اعلام اینکه رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در سه مرحله انجام شد اعلام کرد: اجرای خدمات عمرانی، بهداشتی، آموزشی و نظامی بخشی از فعالیت بسیجیان ایران اسلامی بود.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان خراسان جنوبی| حضور میلیونی بسیجیان درس تازه‌ای به دشمنان داد

رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) ۲ با حضور ۲۰ هزار بسیجی از سراسر خراسان جنوبی در استادیوم آزادی بیرجند برگزار شد.

در این رزمایش ۱۵۰ گردان از گردان‌های امنیتی امام علی (ع)، بیت المقدس، عاشورا ، کوثر و الزهرای بسیج و گردان امام حسین (ع) مردم پایه حضور دارند.

تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، امید بخشی به مردم و مأیوس کردن دشمن، نمایش اقتدار و تقویت روحیه بسیجیان و ارتقای وحدت و همدلی نیروهای بسیج و مسئولان از اهداف برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله( ۲ ) است.

تغییر روند محاسبات دشمن، نشان‌دادن اقتدار بسیج، ایجاد شور و نشاط در بین بسیجیان و امیدآفرینی در سطح جامعه از دیگر اهداف برگزاری تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در بیرجند است.

مسئولان و اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج کارمندان، هنرمندان، پزشکان، اساتید، مداحان، اصناف، مهندسین، بسیج رسانه و سایر اقشار در این رزمایش حضور دارند.

دشمن در مقطع شکست قرار گرفته است

آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در رزمایش اقتدار عاشوراییان که با حضور ۲۰ هزار بسیجی همراه بود با اشاره به سلطه استعمار در سالیان اخیر اظهار داشت: اروپا به عنوان  استعمارگر و  سلطه جهانی در سالیان گذشته برنامه‌هایی صورت داده که براساس آن قاره‌های مختلف دنیا را با انواع فجایع در جهت نفوذش تجزیه کرده و در برخی موفق در برخی مایوس مانده است.

وی افزود: نخستین قدمی که اروپا موفق بوده سلطه بر آمریکا است آنچه مطرح است اینکه اروپاییان تجاوزگرانی هستند که با افسانه‌هایی که ساختند نفوذی که کردند از جمعیت بومی ۸۰۰ میلیونی مردم بومی آمریکا را قتل عام کرده و بر روی استخوان‌های مظلومان آمریکایی‌ها  ایالت متحده را ساختند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: انگلیس  برنامه‌هایی در جهت استعماری در کار شوم خود پیدا کردند و  در خاورمیانه حضور یافته  و براساس طرحی که ریختند فلسطین را اشغال کرده تا قدم به قدم خاورمیانه بزرگ را  آن گونه که می‌خواهند تجزیه را رقم زنند.

عبادی با بیان اینکه مردم فلسطین با مقاومت‌های ۷۰ ساله خود جلوی نقشه‌های استعمارگران را گرفتند افزود: مردم فلسطین با خونشان جلوی استعمارگران اروپایی را گرفتند و در حال حاضر  هم دربدترین شرایط مردانه ایستادگی می‌کنند. 
وی بیان داشت: اصل و طرح‌های استعمارگران  تسلط خاورمیانه است زیرا  آنها در آفریقا هم این  برنامه‌های استعمارگری را پیاده کردند به گونه‌ای که  در آفریقا هم با هسته‌های استقامتی و مقاومت مردم روبه‌رو شدند اما در شبه قار هند تسلط و  خون مردم ضعیف هندوستان را مکیدند.

عبادی با بیان اینکه  گاندی با دست خالی اما با اراده قوی در برابر استعمارگران ایستاد افزود: گاندی مسلمان نبود اما هندو بود و مقاومت را از کربلا آموخت و شبه قاره هند را از زیر استعمار اروپا درآورد.

امام جمعه بیرجند گفت: حضور ننگین استعمار در ایران بدترین فجایع را رقم زد زیرا حضور انگلیس در ایران  سبب ایجاد قحطیها شد و  از ۲۰ میلیون جمعیت آن زمان معادل ۱۰ میلیون جمعیت ایران از قحطی مردند و این استعمارگران توسعه مواد مخدر نفوذ فرهنگی، ایجاد اختلاف، زیرسازی مذهب‌سازی، در قالب‌های مختلف از دین و زبان مختلف اختلاف بینداز حکومت کن را داشته اما سرانجام  به مانع برخورد کردند زیرا قیام  امام خمینی(ره) مانع سلطه‌گری آنها بود.

عبادی افزود: امروز نه تنها در ایران بلکه در منطقه  تفکر بسیجی در کشورهای منطقه دشمنان را ناکام گذاشته و بیش از هر چیز تعهد در برابر آرمان‌های انقلاب و اینکه جوامع به وحدتی برسند که جان مال ناموس را با تمام قدرت حفظکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی عنوان کرد: امروز دشمن در مقطع شکست قرار گرفته زیرا  انوع طرح‌هایش شکست خورده  و این حضور میلیونی بسیجیان در سطح ایران درس تازه‌ای به دشمن می‌دهد که حواسش را جمع کنند زیرا در  برابر چه ملتی قرار گرفته و آنها در راه آرمان‌های دینی مقاومت و دشمن را ناامید می‌کنند.

اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان خراسان جنوبی دشمنان را ناامید کرد

سردار علی قاسمی در رزمایش اقتدار عاشورائیان در استان خراسان جنوبی که با حضور ۲۰ هزار بسیجی در بیرجند برگزار شد اظهار داشت: امروز به ندای رهبر لبیک گفتیم و در اجتماع عاشورائیان بسیجی حضور یافتیم. 

وی افزود: آمریکا امروز برای ما  برنامه دارد و مانند زمان جنگ نقشه می‌ریزد تا ملت ایران و جهان اسلام را بترساند غافل از اینکه ملت ایران پای آرمان‌های خود محکم و استوار ایستاده و از جنگ رسانه‌ای دشمن نمی‌ترسد. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به سخنان رهبری انقلاب درباره اهداف این نمایش رزمی گفت: محور دفاع از انقلاب اسلامی همین آحاد میلیونی بسیج است که جزئی از توده میلیونی مردم است و باید سازمان‌دهی شود.

قاسمی افزود: پیام این اجتماع این است که ما آمده‌ایم که بگوییم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم و تا آخر بسیجی عاشورایی خواهیم ماند و پیام دوم این رزمایش ایجاد آرامش و امنیت پایدار در سایه توانمندی اقتدار گردان‌های امام علی، عاشورا، بیت المقدس و کوثر است تا دشمنان را مایوس کنیم  و پیام  ما به ملت‌ها این است که  ما آماده‌ایم و پا در رکاب ملت‌ها حامی انقلابیون مسلمان در سراسر جهان هستیم. 

وی بیان کرد: رزمایش گردان‌های بیت المقدس در سراسر استان، خدمت‌رسانی بیش از ۳۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم، میزخدمت مدیران بسیجی ادارات، کمک به دانش آموزان محروم و حضور همه اقشار بسیج در این رزمایش از برنامه‌های رزمایش اقتدار عاشورائیان است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: امروز  تجمع و نمایش قدرت ما برای این است که دشمن بداند این ملت پای عهد خود ایستاده و بسیج اقشار، روحانیت، اساتید، دانش آموزان، اصناف و همه اقشاربسیجی و ۱۵۰ گردان در اینجا گردهم آمده تا نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنند.

قاسمی گفت: رزمایش امروز و انسجام بسیجیان دشمن را از حرکت شومش باز می‌دارد و اعلام می‌کنیم در خط امام و رهبر از ارزش‌های انقلاب حفاظت می‌کنیم. 

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان زنجان| دست هر متجاوزی که بخواهد به سمت کشور دراز کند را قطع می‌کنیم

در آخرین مرحله از رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی اجتماع بزرگ بسیجیان زنجان در مصلی خاتم الانبیای(ص) زنجان گردهم آمده‌اند تا اقتدار مردمی نظام اسلامی را به نمایش بگذارند.

در مراحل قبلی این رزمایش که بسیجیان در قالب اردوهای جهادی به یاری نیازمندان استان زنجان شتافتند.

سردار جهانبخش کرمی امروز در رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(ص) اظهار داشت: حضور پرشور شما بسیجیان در این رزمایش نشان از لبیک گفتن شما به امام خامنه‌ای است.

وی با ادای احترام به مقام والای شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن هیچ‌گاه نخواهد توانست ملت ایران را ناامید کند و توان مقابله با نیروهای مسلح جان بر کف ایران را ندارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با ابراز خرسندی از حضور پرشور بسیجیان در سراسر کشور گفت: دشمنان بدانند که حضور این بسیجیان نشان از آمادگی ملت ایران دارد.

وی با بیان اینکه مسیر را با قدرت با رهبری امام خامنه‌ای ادامه می‌دهیم، ابراز کرد: 

سردار کرمی گریزی به سخنان گهربار حضرت امام(ره) زد و گفت: ایشان فرموده‌اند که بسیج مدرسه عشق است و بسیج لشگر مخلص خداست و تمام مجاهدان سراسر دفتر آن را امضا کرده‌اند.

وی هدف از این قیام بسیجیان را تشریح کرد و گفت: اگر هرکسی بخواهد دستش را به سمت ایران دراز کند دستش را قطع خواهند کرد.

این مسئول گفت: اجازه نخواهیم داد این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد و در مقابل دشمنان کشور با قدرت ایستاده‌ایم.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان لرستان| گفتمان مقاومت انقلاب اسلامی نجات‌بخش ملل مستضعف جهان شده است

اجتماع ۲۵ هزارنفری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در دهکده المپیک شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

این همایش بزرگ هم‌زمان با تجمع بسیجیان سراسر کشور که اجتماع ۷۰۰ هزار نفری را رقم خواهند زد در حال برگزاری است.

امروز ۲۵ هزار نفر از بسیجیان استان لرستان در قالب گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین(ع)، امام علی(ع)، کوثر و بسیجیان اقشار در محل دهکده المپیک خرم‌آباد گرد هم آمده‌اند و هدف از برگزاری این اجتماع بزرگ تقویت روحیه حمایت مردم از نظام و انسجام ملی، تقویت روحیه نیروهای عمل‌کننده، مأیوس سازی دشمنان از نظام و دنبال کردن تغییرات رفتاری و رویکرد دشمنان است.

این اجتماع ارائه نمادی از عزم، اراده، آمادگی و استواری بسیجیان با حضور منسجم و سازمان‌یافته در عرصه‌های دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی است.

وحدت، ایستادگی و پیشرفت، شعار همایش اقتدار عاشورایی

 سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه استان لرستان صبح امروز در اجتماع ۲۵ هزارنفری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) که در دهکده المپیک شهرستان خرم‌آباد در حال برگزاری است بابیان اینکه بسیجیان طلایه‌داران آزادی ملت‌ها از یوغ استعمار و استثمار در قرن حاضر هستند اظهار داشت: شعار همایش اقتدار عاشورایی وحدت، ایستادگی و پیشرفت است.

وی افزود: این وحدت به تأسی از فرمان خداوند و از برکات اسلام و مأموریت‌های خاص ولی‌فقیه در عصر حاضر است که اگر نبود رهبری با تنوع قومی، مذهبی و علایق سیاسی مختلف و همچنین ایده‌ها، فتنه‌های وحدت‌شکن شیطان بزرگ و جنگ هشت‌ساله ایران بعد از انقلاب اسلامی، ایران را ویرانستان می‌کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: این تجربه تلخ تجزیه روال معمول سیاسی کشور ما بوده در قرون گذشته و متمادی والان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و خرسندیم که وحدت ما این دوره نگذاشته ایده‌های وحدت‌شکن به ثمر بنشیند.

وی بیان کرد: این اجتماع پرشکوه و خیره‌کننده وفاداران صدیق انقلاب اسلامی قطره‌ای  از دریای پایداری ملت مقاوم ایران است و نمونه‌ای روشن از مظاهر ایستادگی ملتی که برای تعالی بشریت راست‌قامت تاریخ شدند.

کشکولی تصریح کرد: ایستادگی نیز فرمان خداوند قادر متعال به پیامبر اعظم(ص) است و خرسندیم که پیروان رسول گرامی اسلام یعنی مردم انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان همراه با امام و رهبرشان در یک ایستادگی و استقامت چهل‌ساله  سربلند بیرون آمده و این اجتماع پرشکوه و خیره‌کننده نمونه‌ای از این مظهر ایستادگی است.

وی گفت: هیچ پیشرفتی در سطح عمق و ارتفاع ژرف‌تر از این در طول تاریخ بشر سراغ نداریم که امت اسلامی ایران در طول ۴۰ سال جنگ تمام‌عیار با استکبار جهانی توانسته استقلال بی‌نظیر، آزادی، جمهوریت و حاکمیت دینی که همان مردم‌سالاری دینی است را به‌عنوان الگوی رهایی‌بخش ملت‌ها به جهانیان ارائه دهد و گفتمان مقاومتش امروز نجات‌بخش ملل مستضعف و مسلمان منطقه و جهان شده است.

شکست داعش و تروریست‌ها در عراق و سوریه با تفکر بسیجی

آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در اجتماع ۲۵ هزارنفری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) اظهار داشت: دورود خداوند بر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران که با اندیشه الهی بسیج را پایه‌گذاری کرد، دورود بر شهیدان والامقام که بالباس بسیجی و رزم دلاور مردانه خودشان در مصاف با دشمن به فیض شهادت نائل شدند؛ دورود و سلام خدا بر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، بزرگ بسیجی که بسیجیان عاشق و دلاور را مقتدا و مولا است، دورود خدا بر ملت بزرگ ایران اسلامی که از قدرت و ایستادگی چهل‌ساله آنان امروز به ثمر نشسته است و دورود خدا بر بسیجیان عاشق، مخلص، با بصیرت، شجاع و حاضر درصحنه، این رزمایش امروز ما نمایش اتحاد، اقتدار و ایستادگی است.

وی بابیان اینکه بسیج مظهر وحدت، قدرت و مقاومت است افزود: امروز تنها عنوانی که همه اقشار جامعه را دور خودش جمع کرده است عنوان بسیج است، از رهبر تا فرد معمولی جامعه به بسیج افتخار می‌کند و خود را بسیجی انقلاب می‌داند؛ بسیج قدرت عظیم مردمی است، امیدبخش و گره‌گشا است، بسیج مایه نامیدی دشمنان و مایه امید دوستان و سبب بیم ناکی دشمنان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: صحنه امروز این اجتماع بسیجیان عزیز ما بار دیگر دشمنان را مأیوس کرده است، بسیج لشگر مخلص خدا و پرچم‌دار میدان مقاومت و ایستادگی است؛ بسیج ظرفیتی است که در عرصه‌های گوناگون کارزار کرده است و از خود افتخار عظیمی به‌جای گذاشته است.

وی بابیان اینکه بسیج با یک دست قرآن و با سلاح ایمان و عقیده مقاوم از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دفاع کرده است و عرصه جهان میدان رزم بسیجیان است تصریح کرد: راست‌قامتان دعوت به سه نوع جهاد شده‌اند، جهاد اصغر، جهاد اکبر و جهاد کبیر؛ جهاد غیر از جنگ است، جنگ، نزاع و درگیری بر سر منافع است، منافع مادی ولی دفاع مقدس است، دفاع برای حق، عدالت، ارزش‌های الهی و انسانی است و بسیج در میدان جهاد بر تمام عرصه‌ها حضور فعال داشته است.

میرعمادی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس تفکر بسیجی پیروزی را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به ارمغان آورده است، در جهاد فرهنگی بسیجیان ما با علم، دانش و با برخورداری از ایمان راسخ توانسته‌اند به پیشرفت‌های علمی و فرهنگی دست پیدا کنند که دشمنان سر تعظیم در برابر بسیجیان فرود بیاورند.

وی با اشاره به اینکه عرصه دیگر، عرصه جهاد کبیر یعنی حضور در میدان سیاست، میدان اقتصاد، اجتماع است خاطرنشان کرد: امروز بسیج در این میدان نقش‌آفرینی می‌کند، اگر در عرصه سیاست تفکر بسیجی توانست قدرت شرق و غرب را از بین ببرد برای این است که بسیج به قدرت لایزال الهی تکیه می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: در عرصه اجتماع این حضور باعظمت و خیره‌کننده‌ای که امروز در این مکان به نمایش گذاشته‌شده است نشان داده که انقلاب اسلامی یار و یاوران با بصیرتی دارد که هر زمان در هر صحنه‌ای که نیاز به حضور باشد آماده است.

وی اظهار داشت: این خیل عظیم جوانان عزیز اعم از برادران و خواهران گوشه‌ای از دریای پایان‌ناپذیر بسیج است، اگر امکانات و توان اسباب و وسایل فراهم بود امروز این صحنه، صحنه اجتماع میلیون‌ها مردم غیور لرستان بود؛ امروز در این اجتماع بار دیگر انسجام خود را به نمایش گذشته‌اید، امروز در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن بار دیگر آن بصیرت، آگاهی و تبعیت خودتان را از انقلاب، ولایت و رهبری به نمایش گذاشتید.

میرعمادی افزود: دشمن ما را از تحریم اقتصادی می‌ترساند اما غافل از اینکه با تفکر بسیجی می‌توانیم اقتصادمان را بر اساس دینمان تنظیم کنیم و با دشمن در میدان اقتصاد مقابله کنیم و پیروز این میدان خواهیم بود؛ عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی آن است که یک محور برای وحدت دارد و آن محور رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی است، عظمت ملت ایران این است پیمانی که با شهدا و امام شهیدان بسته‌اند بر سر آن پیمان استوار ایستاده‌اند.

وی عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند و امروز تمام توان خود را به کار گفته است تا اینکه بتواند آسیبی به انقلاب برساند اما کور خوانده است، آمریکا باید امروز این صحنه را ببیند  و بداند که این جوانان غیور مردانه پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، تفکر بسیجی تمام نقشه‌های دشمنان را در عرصه‌های گوناگون بر هم زد و تمام توطئه‌ها را خنثی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس پیروزی برای ملت ایران به ارمغان آورد، تفکر بسیجی چشم فتنه را کور کرد و فتنه گران را رسوا نمود، تفکر بسیجی داعش و تروریست‌ها را در عراق و سوریه شکست داد و آمریکا در حمایت از تروریست‌ها به‌وسیله اندیشه بسیجی رسوا و پشیمان شد به‌طورقطع امروز هم تفکر بسیجی تحریم اقتصادی دشمن را خواهد شکست و باسیاست اقتصاد مقاومتی زمینه پیشرفت را فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تفکر بسیج این است که هرگز از بیگانگان تبعیت نمی‌کند و هرگز تن به سازش و ذلت نمی‌دهد، شعار بسیج و پرچم بسیج مزین به شعار هیهات من الذله است که از عاشورا، محرم و امام حسین(ع) درس گرفتند.

میرعمادی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید بسیج یعنی حضور بهترین، بانشاط ‌ترین و با ایمان‌ترین نیروهای عظیم ملت در میدان‌هایی که برای منافع ملی و اهداف انقلاب و اهداف والای کشورشان به آن‌ها نیاز دارد، تا بسیج است نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد.

وی گفت: پیام این اجتماع عظیم این است که پای انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و تن به ذلت و سازش نخواهیم داد و تا زمانی که استکبار جهانی را به خاک ذلت نکشانیم دست از مقاومت برنمی‌داریم؛ پیام این اجتماع عظیم این است که ما با تبعیت از رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم.

ایران اسلامی در اوج قدرت قرار دارد

سید موسی خادمی استاندار لرستان در اجتماع ۲۵ هزار نفری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) اظهار داشت: امیدواریم این همایش تبدیل به اهرمی برای فشار به دشمنان ما و ایجاد امید برای دوستان و همراهان انقلاب شود.

وی افزود: امروز ایران اسلامی در اوج قدرت قرارداد و شکست آمریکا از سال‌ها پیش شروع‌شده و امروز شدت بیشتری پیداکرده است، امروز موت مفتضحانه ترامپ در سازمان ملل و در مقابل سخنان فاخر ریاست جمهوری و شکست در شورای امنیت سازمان ملل متحد همه بیانگر این است که آمریکا دچار شکست اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و گفتمانی شده است.

استاندار لرستان عنوان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما بزرگ‌تری قدرتمان قدرت نرم، قدرت گفتمان سازی، قدرت مذاکره و حرف داشتن برای دنیا امروز است؛ ما نیز از قدرت نرم و قدرت سخت برخورداریم که سپاه و بسیج بخشی از قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی است.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان سیستان و بلوچستان| نمایش وحدت شیعه و سنی در اجتماع بسیجیان زاهدان

صبح امروز سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)۲ همزمان با سراسر کشور در زاهدان با شعار «وحدت، ایستادگی، پیشرفت» در میدان سربازان گمنام امام زمان (عج) زاهدان برگزار شد.

این رزمایش با هدف اقتدار بسیجیان غیور و نمایش وحدت و ایستادگی مردم جهت ایجاد امید بین مردم و نظام و همچنین ایجاد ناامیدی در بین دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تجمع ۲۵ هزار نفری بسیجیان به اجرا درآمد.

 تحریم های اقتصادی علیه ایران اسلامی حربه دشمن است 

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیجیان از روزهای آغازین انقلاب اسلامی همواره همراه و در کنار رزمندگان و مدافعان انقلاب اسلامی بودند و همیشه کلمه لا اله الا الله را به زبان جاری و با حضور خودشان تمام دشمنان را در صحنه‌های مبارزه ناکام ساخته اند.
سردار محمد مارانی ادامه داد: بسیجیان در همه صحنه‌ها حاضر و ناظر بوده‌اند و از انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند امروز برای بیعت با ولی امر خود به این صحنه آمده‌اند تا بگویند همیشه همراه انقلاب اسلامی خواهند ماند.

وی با بیان اینکه نقش بسیج مردمی در طول انقلاب اسلامی یک نقش تعیین کننده بوده است افزود: نقش بسیج در احیای دین بسیار سازنده بوده به طوریکه اگر امروز ما انقلابی را داریم که به عنوان انقلاب اسلامی در جهان می‌درخشد و همه کشورها به آن افتخار می‌کنند بسیجیان باعث و بانی یک انقلاب دینی و اسلامی بوده اند.

وی با بیان اینکه بسیجیان دین و اسلام را زنده کرده اند عنوان کرد: بسیج و بسیجیان در زمینه ترویج دین کار کرده اند و می‌توان گفت احیای دین توسط مردم ایران و بسیجیان انجام شده است.

مارانی اظهار داشت: به زودی چهل سالگی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان جشن خواهیم گرفت که مبارزه با دشمنان و قطع طمع آنها از دستاوردهای بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در مبارزات بسیجیان مشهود بوده استواری پایه‌های دینی اعتقادی و مذهبی است که همین امر سبب شده تا مردم دنیا به بسیجیان نگاه کنند و اسلام را از آنان یاد بگیرند.

مارانی با تاکید بر اینکه بسیجیان باید در زیر پرچم انقلاب و در کنار ولایت ثابت‌قدم بایستند اظهار داشت: امروز جهانیان شاهد اقتدار بسیج هستند که این اقتدار در دل دوستان را شاد و ترس در دل دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی صحنه های نظامی با شکست مواجه شده اند به همین دلیل سعی دارند با ورود در عرصه های فرهنگی سیاسی و اقتصادی به اهداف شوم خود برسند.

وی خاطر نشان کرد: تحریم های اقتصادی و فشارهای معیشتی علیه ایران اسلامی حربه دشمن است که در این صحنه هم مردم قطعا پیروز خواهند شد و دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: امروز بسیج به عنوان نیروی ذخیره انقلاب در ایران و تمام بلاد اسلامی در کنار محور مقاومت ایستاده که شکست امروز دشمن ناشی از قدرت و ترس از بسیجیان به شمار می‌رود چون زنان و مردان بسیجی همواره در کنار انقلاب و گوش به فرمان رهبر بوده اند.

دشمن آرزوی ایجاد مشکل برای ایران را به گور می‌برد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: تجمع ۲۵ هزار نفری بسیجیان شیعه و سنی در واقع لبیک به ندای مقام معظم رهبری است.

سردار امان‌الله گشتاسبی ادامه داد: حضور بسیجیان در سراسر کشور به ویژه سیستان و بلوچستان نشان می‌دهد مردم این خطه با مقام معظم رهبری اعلام بیعت کردند و به دنبال پیروی از فرمایشات امام هستند.

وی با اینکه پیام مردم ما به دشمنان این است که آرزوی مشکل سازی برای ما را به گور خواهند برد افزود: ملت ایران اسلامی در دوران چهل سال از انقلاب اسلامی همیشه پیروز میدان بوده و همچنان هم این پیروزی برای ما ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اجتماع ۲۵ هزار نفری بسیجیان در ادامه رزمایش محمد رسول الله (ص) ۲ در سراسر کشور اسلامی برگزار شده است این رزمایش مانند سایر استان‌های کشور در ۳ مرحله از ساری به مدت ۳۵ روز متوالی در حوزه محرومیت زدایی و خدمت به مردم به طور دائم ادامه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی شیعه و سنی در اقشار مختلف و استفاده از توانمندی های خیرین با داشتن بیش از ۴۳۲ گروه جهادی شناسنامه‌دار در مرحله اول و سپس تا هفته دفاع مقدس در حوزه محرومیت زدایی خدمت کرده‌اند.

گشتاسبی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار شده است تصریح کرد: در این مرحله بسیجیان خواهر و برادر در قالب ۴۱ گردان بیت المقدس و ۱۹ گردان کوثر در حوزه مسائل امنیتی فعالیت داشتند و با کمک آنها مراسم عزاداری حسینی در کمال امنیت و آسایش به پایان رسید.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان بوشهر| "بوشهر" اوج مقاومت و پایتخت مبارزات ضداستعماری و استکباری است

همزمان با سراسر کشور صبح امروز تجمع و رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص)۲  در مرکز استان بوشهر با هدف نمایش قدرت مردمی برای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی آغاز شد.

این همایش عظیم که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شده است ۲۰ هزار بسیجی بوشهری در قالب گردان‌های سازمان یافته بخشی از توانمندی خود را به منصه ظهور می‌رسانند.

فرمانده سپاه امام صادق بوشهر (ع)  استان بوشهر با اشاره به اینکه مرحله نخست رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) در مراکز شهرستان‌های ۱۰ گانه استان با حضور بسیجیان در قالب گردان‌های بیت‌المقدس برگزار شد اظهار داشت: در این مرحله ضمن ماموریت‌های آموزشی، بصیرتی و دفاعی، بسیجیان در تخصص‌های گوناگون برای خدمات رسانی به مناطق محروم به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شدند.

سردار علی رزمجو بیان کرد:۳۲۱ گروه جهادی در مرحله نخست رزمایش بسیجیان، به مناطق محروم و روستاها به فعالیت جهادی پرداختند و صدها پروژه اجرا کردند.

وی با بیان اینکه یک سوم جمعیت استان بوشهر در قالب گردان‌های مختلف بسیج سازماندهی شده‌اند بیان کرد:در این همایش و تجمع عظیم پس از اجرای برنامه‌های تدوین شده، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بین بسیجیان استان بوشهر  سخنرانی می‌کند.

بوشهر دارای کارنامه مبارزات ضد استعماری است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به اینکه اقتدار مردم استان بوشهر امروز تجلی یافت اظهار داشت: این تجمع ۲۰ هزار نفری بار دیگر اقتدار و صلابت  مردم استان بوشهر در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران محقق کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رزمایش ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) را تجلی قدرت و مقاومت مردم استان دانست و تصریح کرد: این رزمایش نشان از اقتدار دفاعی ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون دشمن ستیزی است.

امام جمعه بوشهر این استان را پایتخت مبارزات ضد استعماری و ضد استکباری دانست و تصریح کرد: بوشهر، با داشتن کارنامه درخشان دشمن ستیزی، اوج مقاومت و پایتخت مبارزات ضد استعماری و استکباری است.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه ۴ بار در ادوار مختلف تاریخی، انگلیس به بوشهر حمله کرد گفت: هر ۴ بار با حکم علمای دین و حضور سرداران و مبارزان همچون رئیسعلی دلواری و مردم ولایت‌مدار دارالحماسه استان بوشهر دشمن را شکست دادند که در هشت سال دفاع مقدس این حماسه تکرار شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه استان بوشهر همواره  با تمام توان در خدمت مقام معظم رهبری از حریم  ولایت و ایران اسلامی دفاع می‌کنند تصریح کرد: بوشهر همواره به عنوان خط مقدم دفاع مقدس در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان و متجاوزان است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد:  مردم استان بوشهر، کوه استوار، مقاومت و دفاع از حریم ولایت و در خدمت مقام معظم رهبری هستند.

هیمنه آمریکا بارها در خلیج فارس توسط رزمندگان بوشهری شکسته شد

سردار علی رزمجو اظهار داشت: استان بوشهر یکی از مناطق مهم و غنی، با فرهنگ و دارای پیشینه تاریخی سیاسی و دفاعی درخشان در ایران اسلامی است.

وی استان بوشهر را سرزمین دلاوران و حماسه‌آفرینان دانست و خاطر نشان کرد: شهید رئیسعلی دلواری و هم رزمانش، عاشوری، مهدوی‌ها مبارزان نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس و ۲۰۰۰ شهید والامقام  دیگر از افتخارات استان بوشهر و ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه امام صادق بوشهر (ع) افزود: این استان علاوه بر اینکه پایتخت انرژی و اقتصادی کشور است در مبارزه مستقیم با استعمار و استکبار از جایگاه مهمی در ادوار تاریخی برخوردار است.

رزمجو با بیان اینکه رزمندگان استان بوشهر در نبرد مستقیم با آمریکا بارها هیمنه و اقتدار آمریکا را در خلیج فارس خدشه‌دار کردند تصریح کرد: رزمندگان استان بوشهر بارها هیمنه و اقتدار آمریکا را در خلیج فارس شکستند که ۲۲ دی‌ماه سال ۱۳۹۴ دستگیری تفنگداران زبده آمریکایی در خلیج فارس از آن جمله است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) استان بوشهر افزود: در مرحله نخست این رزمایش، بسیجیان در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر با همراهی و همکاری مسئولان کشوری و لشکری در کنار آبهای خلیج فارس و نیروگاه اتمی و مراکز صنعتی و اقتصادی، حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق کردند.

فرمانده سپاه امام صادق بوشهر (ع)  با بیان اینکه در مرحله نخست این رزمایش  بسیجیان عشق و اراده خود را در دفاع از ایران اسلامی به نمایش گذاشتند گفت: این رزمایش در ۱۸ شهریور ماه برگزار شد و ضمن اجرای برنامه‌های مختلف ۳۶۹ گروه جهادی داوطلب در رشته و تخصص‌های گوناگون به نقاط مختلف استان برای محرومیت‌زدایی اعزام شدند.

رزمجو از اجرای ۱۲۲ پروژه عمرانی در مرحله نخست رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: در این مرحله ۳ هزار ویزیت رایگان ارائه، ۳ هزار بسته اقلام معیشتی توریع و ۵۰۰ کلاس فنی، حرفه‌ای، بصیرتی و آموزشی به مردم محروم ارائه شد.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای بسیجی استان برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: نیروهای بسیجی در کنار دیگر نیروهای مسلح استان بوشهر آماده اجرای ماموریت‌های مختلف در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان کرمانشاه| مردم ایران ‌در برابر توطئه‌های دشمنان محکم ایستاده است‌

همزمان با سراسر کشور همایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان کرمانشاه با عنوان رزمایش «اقتدار عاشورایی» و با حضور گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین(ع)، فاتحین، امام علی(ع) و الزهرا صبح امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این اجتماع با شکوه با بیان اینکه بسیجیان هیچ‌گاه از تهدیدات دشمنان نهراسیده‌اند، بیان کرد: امروز نمونه‌ای از خیل عظیم بسیج ملت ایران اسلامی در ورزشگاه آزادی که متبرک به قدوم مقام معظم رهبری است جمع شده‌اند.

سردار بهمن ریحانی از حضور گردان‌های بیت‌المقدس، الزهرا، فاتحین و غیره در اجتماع بزرگ امروز خبرداد و اظهار کرد: تشکیل بسیج براساس یک تفکر الهی شکل و امام راحل(ره) با استعانت از آیات الهی این شجره طیبه غرس کرد و مقام معظم رهبری آن را آبیاری فرمودند.

فرمانده سپاه کرمانشاه با بیان اینکه بسیج در چهل سال گذشته سبب ناامیدی دشمن و مایه امیدواری ملت ایران اسلامی و دوستان این نظام الهی بوده است، خاطرنشان کرد: این شجره طیبه مایه عزت و سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده، هست و خواهد شد.

ریحانی تفکر بسیجی را سبب غزت و سربلندی ایران اسلامی در چهار دهه گذشته دانست و بیان کرد: امام راحل(ره) این شجره​​ طیبه را برای همه زمان‌ها و جغرافیای جهان تشکیل داد و امروز شاخ و برگ این تفکر عاشورایی در سراسر جهان وسعت گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج در ایران اسلامی ریشه دوانده و در کشورهای منطقه وسعت گرفته است، تأکید کرد: مقام معظم رهبری در مورد بسیج فرمودند که حقیقتی شبیه به افسانه‌هاست و این تفکر عاشورایی سبب سربلندی این نظام خواهد شد.

ریحانی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها در برابر توطئه‌های دشمنان محکم ایستاده است، تصریح کرد: اگر تفکر مقاومت در ملتی پدید آمد شکست ناپذیر خواهد بود و براین اساس ملت ایران در تمام عرصه‌ها قدم پیروز خواهد بود و سربلند از همه چالش‌ها بیرون خواهد آمد.

فرمانده سپاه کرمانشاه خاطرنشان کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس رشد کرد، بلوغ یافت و آبدیده شد و بعد از دفاع مقدس به عنوان محور اقتدار و در بستر امنیت و اقتدار در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی به ملت سرفراز ایران اسلامی حاضر شده است.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان ایلام|پشتوانه قدرت دفاعی کشور نیروهای بسیجی هستند

رزمایش سراسری محمد رسول‌الله(ص) ۲ با حضور گردان‌های مختلف بسیجی اعم از خواهران و برادران به استعداد ۱۵ هزا نفر در مرکز استان ایلام  آغاز شد.

خیابان‌های منتهی به مصلای ایلام محل برگزاری رزمایش  و حضور بزرگ عاشورائیان مملو از بسیجیانی است که آمده اند تا به دنیای جور و ستم به سردمداری آمریکا پیام دهند که در مکتب فرزندان روح‌الله به رهبری مقام معظم رهبری تسلیم و سازش ننگ ابدی است و جهاد و شهادت افتخار عظیم در تاریخ ملت بزرگ ایران است.

سردار سید صاق حسینی در آغاز مراسم اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و نشان دادن اقتدار و قدرت شکست ناپذیر نیروهای مسلح خصوصاً بسیج و سپاه تجمع بزرگ ۱۵ هزار نفری بسیجیان ایلام با رزمایش عاشورائیان آغاز می‌شود.

وی افزود: پیام تجمع بزرگ ۱۵ هزار نفری ایلام برای٬ امیدآفرینی و نشاط اجتماعی برای محبان انقلاب اسلامی و ترس وحشت برای معاندان و بدخواهان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه خاطر نشان کرد: تجمع بزرگ بسیجیان ایلام متشکل از گردان‌های امام حسین(ع)٬  امام علی(ع)٬  فاتحین و کوثر و نیروهای جهادی اعم از خواهر و برادر  است که اقتدار و توان رزم خود را به نمایش می‌گذارند.

‌پشتوانه قدرت دفاعی کشور نیروهای بسیجی هستند

فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس در اجتماع بزرگ بسیجیان ایلام گفت: پشتوانه قدرت دفاعی کشور نیروهای بسیجی هستند.

‌سردار عبدالله عراقی از فرماندهان جبهه و جنگ و پیشکسوت دوران دفاع مقدس نیز در اجتماع عظیم ۱۵ هزار بسیجی ایلامی ‌اظهار داشت: بسیج معادلات دشمن در پیش‌بینی دشمن برای تسخیر ایران در دوران دفاع مقدس را بهم ربخت.

وی گفت: حضور بسیج در جبهه‌های جنگ به رغم همه کمبودهای دوران دفاع مقدس توانست جبهه‌های جنگ را به میدان نبرد غالب برای نیروهای مسلح بر ارتش کلاسیک دشمن سازد.

فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس بسیج را شجره طیبه‌ای دانست و خاطر نشان کرد: اگر نوای دلنشین بسیج بر مدیریت‌های اجرایی و اقتصادی و سیاسی سایه افکند پیروزی و سربلندی و موفقیت در جهان از آن جمهوری اسلامی ایران است.

عراقی موفقیت‌های حضور بسیجیان در عرصه اقتصاد مقاومتی را الگوی زیبای موفقیت بسیج دانست و افزود: حضور بسیج در سازندگی، بهداشت و درمان، آموزش موجب علاقه و امید در دل مردم ایران شده است.

وی با اشاره به همایش عظیم ۱۵ هزار نفری استان ایلام تصریح کرد: بسیج مرد میدان و عمل است و امروز در این رزمایش اقتدار و عزت جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته و با حضور در رزمایش به آمریکا و ایادی آن پیام می‌دهد که با حضور خیل عظیم بسیجیان جان بر کف تحریم و تهدید اثری در اراده پولادین مردم ایران ندارد.

‌به گزارش تسنیم گروه‌های نمونه جهادی سپاه استان نیز با حضور در این رزمایش دور جدیدی از فعالیت‌های جهادی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم را آغاز می‌کنند.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان گلستان| تجمع حماسی بسیجیان توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

سردار حسین معروفی ظهر امروز در تجمع ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) اظهار داشت: این حضور نشانه ایمان، بصیرت و ولایتمداری بسیجیان و مردم ولایی و اهل‎بیتی (ع) استان گلستان است.

وی با بیان اینکه پیام این تجمع باشکوه انسجام واقعی جامعه اسلامی تحت امر امامت و ولایت است خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های امت ولایی در کنار ایمان واقعی انسجام، وحدت و همدلی است. هر جا تحت امر ولایت انسجام داشتیم اقتدار پیدا کردیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان داشت: دشمنان با عملیات روانی به دنبال انشقاق ملت و نظام ولایی جمهوری اسلامی هستند و این تجمع حماسی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی گفت: امروز ۸۰ گردان بسیجی به نمایندگی و سفیری از همه مردم استان گلستان از هر قوم و مذهبی به میدان آمدند تا انسجام واقعی و زیبایی کار انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

معروفی این تجمع بزرگ را بیعت با امام و شهدا و آرمان‌های آنان برشمرد و افزود: این تجمع باشکوه میثاق دوباره با امامت و ولایت برای ایستادگی در راه حق، دفاع از انقلاب اسلامی، تمامیت ارضی و دفاع از ملت ایران و خدمت بی‌منت به آنان است.

وی درباره برگزاری مرحله نخست رزمایش "اقتدار عاشورایی" سپاهیان محمد رسول‌الله (ص)۲  در استان گلستان بیان داشت: مرحله نخست این رزمایش از ۹ تا ۲۹ شهریور و در ۲ بخش به اجرا درآمد. در بخش نخست ۲۸ گردان بیت‌المقدس در روز ۱۳ شهریور به صورت انقلابی و اردوگاهی در حوزه اقتدار دفاعی بسیج حضور یافتند و در بخش دوم نیز ۳۱۳ گروه جهادی و انقلابی با ۴ هزار و ۴۰ نفر از بسیجیان، به مردم محروم حاشیه شهرهای استان گلستان خدمات‌رسانی کردند.

فرمانده سپاه نینوا استان یادآور شد: در روزهای برگزاری رزمایش، خدمات فرهنگی، بهداشتی و درمانی، اشتغالزایی، اقتصادمقاومتی و محرومیت‌زدایی با شعار " خدمت بی‌منت" به مردم محروم اما شریف و نجیب استان ارائه شد. در حوزه بهداشتی و درمانی ۶ هزار و ۲۹۳ مورد ویزیت رایگان انجام و همچنین در بخش مشاوره و روانشناسی نیز به یکهزار و ۶۰۰ نفر خدمات‌رسانی شده است. علاوه براین در حوزه عمرانی نیز ۱۳۱ پروژه محرومیت‌زدایی از جمله ساخت خانه محروم، حمام و سرویس بهداشتی، خانه عالم، رنگ‌آمیزی و زیباسازی مدارس و غیره اجرا شده است.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیانخراسان شمالی| "بسیجیان" بار دیگر حماسه آفریدند

رزمایش سراسری محمد رسول‌الله(ص) ۲ با حضور گردان‌های مختلف بسیجی اعم از خواهران و برادران به استعداد ۲۰ هزا نفر در مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد.

خیابان‌های منتهی به مصلای بجنورد محل برگزاری رزمایش بزرگ عاشورائیان مملو از بسیجیانی است که با هدف نمایش اقتدار و صلابت سپاه اسلام و حفظ آمادگی برای دفاع از کیان ایران اسلامی در قالب گردان‌های مختلف بسیجی در این رزمایش بزرگ حضور یافته‌اند.

سرهنگ اسماعیل فرجی معاون هماهنگ کننده سپاه استان خراسان شمالی با تبیین اهداف این رزمایش اظهار داشت: با فرا رسیدن چهلیمن سالگرد انقلاب اسلامی و با هدف نمایش قدرت و اقتدار سپاهیان و بسیجیان نظام مقدس اسلامی این تجمع بزرگ امروز برگزار می‌شود.

وی افزود: پیام این تجمع برای دوستداران انقلاب اسلامی٬ امیدآفرینی و نشاط اجتماعی و برای بدخواهان و دشمنان نظام و معاندان داخلی و خارجی٬ نشان دادن ابهت و اقتدار و ایجاد ترس و وحشت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان خراسان شمالی ادامه داد: در این تجمع بزرگ ۲۰ هزار نفری٬ گردان‌های مختلفی اعم از گردان‌های امام حسین(ع)٬ گردان‌های امام علی(ع)٬ گردان‌های فاتحین و کوثر و نیروهای جهادی اعم از خواهر و برادر حضور دارند.

وی افزود: این نمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) است که به طور همزمان با تهران در تمام مراکز استان‌ها برگزار شده و در راستای برنامه‌های سالیانه بسیج برای حفظ اقتدار و آمادگی نیروهای بسیجی است.

به گزارش تسنیم گروه‌های نمونه جهادی سپاه استان نیز با حضور در این رزمایش دور جدیدی از فعالیت‌های جهادی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم را آغاز می‌کنند.

بسیجیان بار دیگر حماسه آفریدند

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی اظهار داشت: خدا قوت عرض می‌کنیم به تمام بسیجیان کشور و بالاخص خراسان شمالی و همه دست اندرکاران این رزمایش اقتدار عاشورایی که بار دیگر حماسه آفریدند و بینی دشمنان را بر خاک مالیدند.

وی در ادامه افزود: دشمنان امسال با درنظر گرفتن اینکه دیگر دانش آموزان و دانشجویان سر کلاس‌های درس نخواهند رفت خیال خامی را برای خود رقم زده بود که به کوری چشم دشمنان هم دانشجویان و هم دانش آموزان با حضور در صحنه و کلاس درس دشمن را ذلیل کردند.

امام جمعه شهرستان بجنورد در ادامه تصریح کرد: امروز بسیجیان در سراسر کشور به میدان آمدند تا به دشمن بگویند که ملت ایران مقتدر و آماده‌تر از گذشته در صحنه حضور دارد و این شمایید که باید صحنه را ترک کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به دو واژه مکر و نصر در قرآن کریم خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا با ایجاد مکر، نقشه، برنامه و توطئه‌های فراوان جبهه حق را از پای درآورد اما در مقابل خداوند به واسطه صبر، اجتماع، ارتباط با امام و تقوای ملت ایران مکر آنان را به خودشان باز می گرداند.

وی در پایان افزود: یکی از الطاف بزرگ خداوند است که شامل حال ملت ایران شده است ایجاد بسیج و تفکر بسیجی در کشور است. همچنین امروز ملت ایران با صدور این تفکر به کشورهای همسایه توانسته است دست عیادی کفرا را در دور از مرزهای کشور قطع کند.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیانآذربایجان شرقی| بسیجیان در تمام صحنه‌ها نقش‌آفرین هستند

رزمایش ۴۰ هزار نفری گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر تبریز با عنوان سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) جهت نمایش اقتدار بسیجیان ساعتی پیش در تبریز آغاز شد.

 در ابتدای این رزمایش با ارتباط زنده با ورزشگاه آزادی تهران سخنرانی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و پیام معظم له از طریق ارتباط زنده به بسیجیان آذربایجان شرقی پخش می‌شود.

 این رزمایش که از نهم تا بیست و نهم شهریور برگزار شد امروز مرحله پایانی و تجمعی است که بسیجیان آذربایجان شرقی در قالب اردوهای جهادی به یاری نیازمندان در شهرهای مختلف از این استان شتافتند.

مرحله پایانی که در زمین چمن سپاه عاشورا برگزار می‌شود، هدف از مجموع این رزمایش، تغییر روند محاسبات دشمن، نشان‌دادن اقتدار بسیج، ایجاد شور و نشاط در بین بسیجیان و امیدآفرینی در سطح جامعه اعلام شده است.

بسیجیان نماد بزرگی از حیات و سرزندگی ملت رشید ایران است

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: حضور بسیجیان نماد و نشانه بزرگی از حیات و سرزندگی ملت رشید اسلامی است.

سردار عابدین خرم با بیان اینکه بسیجیان در تمام صحنه‌ها نقش آفرین بودند اظهار داشت: مقام معظم رهبری هم در توصیف بسیجیان، آنها را موقعیت شناس و شجاع معرفی کردند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: این حماسه حضور و تجمع و شکوه و مقاومت و همت امروز آفریده شده چراکه روز تجدید میثاق مردم استان با رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش به عنوان خدمت و اقتدار در سه مرحله از نهم شهریور ماه آغاز شده است افزود: بسیجیان در این رزمایش، در ۳۲۴ گروه جهادی برای بیش از ۶ هزار نفر خدمات ارائه کردند.

سردار خرم با اشاره به اینکه در این رزمایش، خدمات مشاوره‌ای، پزشکی، پرستاری، میز خدمت و... برای مردم مناطق محروم ارائه شد، خاطرنشان کرد: ۱۷ طرح آبرسانی روستایی هم نتیجه شیرین و گوارای این خدمات در برخی روستاها بوده است.

وی تشریح کرد: حضور بسیجیان نماد و نشانه بزرگی از حیات و سرزندگی ملت رشید اسلامی است و دست تک تک شرکت کنندگان و بسیجیان جان بر کف را می‌بوسم که مراسم دشمن‌شکن را عزت و عظمت بخشیدند.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان آذربایجان غربی| بسیج مظهر اقتدار ایران اسلامی است

از صبح امروز با حضور ۱۵ هزار بسیجی منتخب از شهرهای مجاور مرکز استان آذربایجان غربی و با شرکت ۲۵ هزار نفر از بسیجیان منتخب شهر ارومیه مرحله پایانی رزمایش محمد رسول الله (ص) در این استان با تجمع ۴۰ هزار بسیجی در ورزشگاه تختی ارومیه آغاز شد.

در مراحل قبلی این رزمایش که از نهم تا بیست و نهم شهریور برگزار شد بسیجیان آذربایجان غربی در قالب اردوهای جهادی به یاری نیازمندان در شهرهای مختلف از این استان شتافتند.

هدف از رزمایش محمد رسول الله (ص) تغییر روند محاسبات دشمن، نشان‌دادن اقتدار بسیج، ایجاد شورونشاط در بین بسیجیان و امیدآفرینی در سطح جامعه اعلام شده است.

در این مراسم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با گرامیداشت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورائیان بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) تنها موجی از اقیانوس بیکران بسیج است که در برخش شهرهای کشور خودنمایی کرده است.

 سردار حبیب شهسواری تصریح کرد: بسیجیان وارثان مکتب امام حسین (ع) و حاملان رسالت حضرت زینب (س) و پیام‌رسان فرهنگ کربلا هستند و شعور حسینی و شور انقلابی از امام خمینی (ره) به بسیجیان به ارث رسیده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: امروز در قالب این رزمایش تربیت یافتگان مکتب اباعبدالله الحسین (ع) با ریشه تنومندی درخت انقلاب و تحت لوای پرچم محمد رسول الله (ص) اقتدار و عظمت خود را به جهانیان به نمایش گذاشته‌اند.

شهسواری اظهار داشت: رزمایش ۴۰ هزار نفری بسیجیان در ارومیه با شرکت ۳۵ گردان بیت المقدس و با حضور ۳۲۰ گروه جهادی برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز با تجلیل از حضور اقتدار آفرین بسیجیان استان در رزمایش محمد رسول الله (ص) اظهار داشت: امروز بسیج مظهر اقتدار مردمی ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: به حول و قوه الهی و در پاسخ به همه توطئه‌های استکبار جهانی که در چل سال اخیر بر علیه کشورمان انجام شده، انشالله یک روز بسیجیان، آمریکا و رژیم صهیونیستی را زیر چکمه‌های خود له خواهند کرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی خود قدرتمندتر از همیشه و به حول و قوه الهی اقتدار و عظمت خود را در جهان به نمایش گذاشته است و همچنان با اقتدار به ادامه مسیر رشد و تعالی خود ادامه می‌دهد.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان چهارمحال و بختیاری| اجتماع باشکوه 20 هزار نفری بسیجیان در شهرکرد

از لحظاتی قبل اجتماع ۲۰ هزار نفری عاشورایی بسیجیان استان با عنوان اقتدار و آمادگی نیروهای بسیج در محل سالن ورزشی سید الشهدای دانش‌آموز آغاز شد.در این مراسم مسئولان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم از ساعاتی قبل در محل سالن حضور یافته‌اند.

این همایش در راستای نمایش اقتدار و آمادگی نیروهای بسیجی استان در برابر توطئه‌های دشمن برگزار می‌شود.  در ابتدای این رزمایش با ارتباط زنده با ورزشگاه آزادی تهران سخنرانی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و پیام معظم له از طریق ارتباط زنده برای بسیجیان استان پخش شد. رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)۲ از ۹ تا ۲۹ شهریورماه با حضور ۱۵۰ گروه جهادی در استان برگزار شد.

کامیون‌داران چهارمحال و بختیاری بسیجی و آماده ارائه خدمات هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به اعلام آمادگی شبانه کامیون‌داران استان برای حمل سوخت گفت: کامیون‌داران چهارمحال و بختیاری بسیجی و در هر لحظه آماده ارائه خدمات هستند.

‌اقبال عباسی ‌با اشاره به توطئه‌های دشمن در طول سال‌های گذشته اظهار داشت: بسیجیان، عشایر و همه اهالی استان در طول این سال‌ها نشان دادند که استان چهارمحال و بختیاری یکی از امن‌ترین و آرام‌ترین استان‌های کشور است.

وی با اشاره به افزایش حمل بار کامیون‌داران در طول این روزها افزود: حمل بار ۳۷ درصد افزایش یافته و صدور بارنامه نیز ۱۲ درصد افزایش یافته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دشمن می‌خواهد کدام کامیون‌دار را تحریک کند، بیشتر کامیون‌داران استان بسیجی هستند. ۱۲ شب ۷۰ کامیون‌دار برای حمل سوخت آماده شدند و مابقی نیز اعلام آمادگی کردند.

عباسی با بیان اینکه همه ما پیرو حضرت اباالفضل(ع) هستیم، خاطرنشان کرد: دشمن در طول این ۴۰ سال فلسفه وجوی جمهوری اسلامی را نفهمیده و نمی‌داند نظام ایران براساس فرهنگ عاشورایی تشکیل شده است و همه به دنبال شهادت هستیم.

وی ادامه داد: امروز آمده‌ایم بگوییم با فساد و ناهنجاری مخالف هستیم اما ترامپ را عین ناهنجاری، فساد و بی‌تربیری می‌دانیم. ما استکبار جهانی را عین ظلم می‌دانیم و گوش به فرمان رهبر هستیم.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان خراسان رضوی| پیام اجتماع عظیم بسیجیان برای دنیای استکبار شفاف و روشن است

اجتماع عظیم بسیجیان خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در  حرم منور رضوی برگزار شد.

در این اجتماع حدود ۳۶ هزار نفر از بسیجیان سراسر استان شرکت کردند و سخنران این مراسم نیز تولیت آستان قدس رضوی است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع): پیام اجتماع عظیم بسیجیان برای دنیای استکبار شفاف و روشن است

سردار یعقوب‌علی نظری صبح امروز در اجتماع سراسری بسیجیان خراسان رضوی در حرم منور رضوی اظهار داشت:  خیر مقدم عرض می‌کنم خدمت تمام بسیجیانی که از اقصی نقاط خراسان رضوی در این مجلس مربوط به خودشان گردهم آمدند و قطعا پیام حضور شما را دنیای استکبار و مردم ایران خواهند شنید.

وی افزود: این حضور بسیجیان، خانواده‌های شهدا و تمام میهمانانی که حضور پیدا کردند برکتی است برای ادامه راهی که داریم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: امروز در ادامه و مرحله پایانی رزمایشی که از ۹ شهریور ماه آغاز و با اعزام گروه‌های جهادی آغاز شد، و در بیست شهریور ماه سال جاری تمرینات تاکتیکی بیت المقدس را داشتیم، امروز تجمع استانی عزیزیان بسیجی در جوار مقدس امام رضا (ع) انجام گرفته و در حال انجام است.

سردار نظری اضافه کرد:  ۱۳۰ گردان بیت المقدس در این محفل گرد هم آمدند، تقاضا برای شرکت در این مجلس معنوی بسیار زیاد بود، اما ما محدودیت حمل و نقل داشتیم، که همه به نمایندگی از همه بسیجیان حضور دارند و امیدوارم حضور شما مقدمه‌ایی باشد بر استمرار مجدد این مسیر که در آن هستیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.