سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که این نیرو با تمام قوا از سلاح مقاومت دفاع کرده و همه نقشه‌ها برای از بین بردن مساله فلسطین را ناکام خواهد گذاشت.

گردان‌های القدس: از سلاح مقاومت دفاع می‌کنیم/ النخاله: جهاد تا آزادی فلسطین ادامه می‌یابد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ابوحمزه سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کنفرانس مطبوعاتی بعد از همایش نظامی این گردان‌ها در غزه تاکید کرد: «گردان‌های قدس و همه مبارزان و انسان‌های شریف، در همه میادین جهاد و دفاع از ملت فلسطین همچنان حضور خواهند داشت.»

وی در مراسم بیعت با زیاد النخاله دبیرکل جدید جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: «ما حتی از یک وجب از خاک فلسطین کوتاه نمی‌آییم و معامله نمی‌کنیم و با همه توطئه‌ها مقابله خواهیم کرد.»

ابوحمزه افزود: «خون‌ها پایمال نخواهد شد و سلاح ما رمز عزت و قدرت ما است.»

گردان‌های قدس در این همایش نظامی، موشک‌های جدیدی را به نمایش گذاشت که می‌تواند هر نقطه ای از فلسطین اشغالی را هدف قرار دهد.

تاکید زیاد النخاله بر راه جهاد و مقاومت

دبیرکل جدید جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز طی سخنانی در جمع مبارزان گردان‌های قدس، بر تداوم راه جهاد و مقاومت تا آزادسازی سراسر سرزمین فلسطین تاکید کرد.

وی افزود: «شما مبارزان، پرچمدار مقاومت در دفاع از ملت و امت ما هستید، و من پیشانی تک تک شما را می‌بوسم و با شما پیمان دوباره می بندم که ما به مساله فلسطین و ملت خود وفادار باقی خواهیم ماند.»

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، هفته گذشته زیاد النخاله را به دبیرکلی خود برگزید تا جانشین رمضان عبدالله شلح شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.