خراسان جنوبی-امام جمعه بشرویه گفت : باید شکرگزار خداوند بود که دو نعمت بزرگ تندرستی و سلامتی و امنیت و آرامش را به ما عنایت کرده است

سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ خداوند است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،حجه الاسلام والمسلمین امام جمعه بشرویه در دیدار فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و در محل دفتر امام جمعه برگزار شد ؛ با اشاره به جایگاه امنیت و سلامت گفت : باید شکرگزار خداوند بود که دو نعمت بزرگ تندرستی و سلامتی و امنیت و آرامش را به ما عنایت کرده است.

وی گفت : نیروی محترم انتظامی در تمام حوزه‌ها با کسانی که برای کشور و مردم مشکل ایجاد می‌کنند در حال مبارزه است که باید از تلاش شبانه روزی آنان که امنیت و آرامش مردم را تامین می کنند تقدیر شود.

حجت الاسلام شمس الدین با قدردانی از حسن انتصاب فرماندهی جدید این نیرو گفت : با انتصاب جناب سرهنگ مریمی انتظار پیشبرد اهداف امنیتی و آرامش شهرستان, بیشتر از گذشته می‌رود که زحمات فرمانده قبلی را هم باید بیش از پیش ارج نهیم.

 امام جمعه بشرویه با تاثیر امنیت و آرامش در سلامت جامعه هم گفت : مسئله امنیت و آرامش مردم به قدری مهم است که در خصوص آن روایات مستند و مستدلی از نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) در باره تامین سلامت و امنیت که خداوند به عنوان دو نعمت بزرگ به انسانها هدیه داده نقل شده است.

وی گفت :زمانی قدرامنیت و آرامش را می دانیمکه خدای ناکرده دچار ناامنی مثل کشورهای سوریه و یمن شویم .

حجه الاسلام شمس الدین با اشاره به تحرکات اخیر گروه های معاند هم گفت: حرکات زشت و ترقه بازی برخی گروه‌های معاند برای کشور ما خیلی زشت است ,که البته با هدف ایجاد جو روانی انجام میشود.

امام جمعه بشرویه ؛حضور همیشگی نیروهای انتظامی در تمام صحنه‌ها را یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت :حضور همیشگی نیروهای انتظامی در تمام صحنه ها و نقاط کشور و زندگی اجتماعی مردم خود تاییدی بر اقتدار و امنیت توسط این عزیزان است.

 وی گفت: دو شاخصه اقتدار و امنیت بسیار مهم است, اقتدار بدون مردمداری دیکتاتوری است و جز رعب و وحشت چیز دیگری به دنبال ندارد, بلکه امروزه نیروی انتظامی جزئی از مردم ونیروهای انقلابی و بسیجی هستند ,که همه اینها زمینه اقتدار این نیرو را رقم زده است .

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به آیات قرآن کریم هم گفت خداوند در قران میفرماید: باید در مقابل متخلفین و قانون شکنان سخت رفتار کرد, ولی با مردم ضعیف و کسانی که ناآگاهانه ممکن است دچار خطا و اشتباه شوند باید با ملایمت و نرمی رفتار کرد, که همان تحقق فرمان مقام معظم رهبری هم هست.

 امام جمعه بشرویه نیروی انتظامی را حافظ امنیت و آرامش کشور دانست و گفت: نیروی انتظامی قطعاً باید با کسانی که نظم و امنیت و آرامش مردم راآگاهانه به خطر می اندازند, با قاطعیت برخورد کند.

 وی گفت :یکی از زمینه هایی که اقتدار نیروی انتظامی را بالا می‌برد ,حضور پرسنل نیروی انتظامی در بین مردم و روحیه مردم داری است,که امروزه به حمدالله واحد های عقیدتی سیاسی با توسعه فرهنگ اسلام ناب محمدی(س) و ترویج فرهنگ معنوی در جامعه و بخصوص بین خانواده‌های پرسنل نیروی انتظامی اقدامات موثر و سرنوشت سازی را انجام دادند .

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به شاخصه های نیروی انتظامی هم گفت :باید شاخص های نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی اعم از اقتدار؛ امنیت ؛معنویت و مردم داری تقویت شود.

 وی با قدردانی از مردم مومن و ولایی جنوب خراسان هم گفت: مردم مومن و ولایی جنوب خراسان نسبت به سایر بخش هایی از مناطق کشور ویژگی های خاصی در راستای ایمان و ولایت مداری دارند و همیشه مدافع و همراه و همگام با پرسنل نیروی انتظامی در حفظ دستاوردهای مهم انقلاب که همان امنیت و آرامش است همراه بوده‌اند, و باید قدر دان این مردم بود .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.