فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بشرویه در این دیدار گفت: پرسنل جان برکف نیروی انتظامی برای حفظ دستاوردها و دفاع از امنیت و آرامش کشور پیوند محکم و استواری را با ولایت بسته‌اند

فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بشرویه با امام جمعه دیدار کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی قدس آنلاین از خراسان جنوبی، همزمان با آغاز گرامیداشت هفته نیروی انتظامی , فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بشرویه صبح امروز با حجه الاسلام شمس الدین امام جمعه بشرویه و در محل دفتر امام جمعه دیدار کردند

در این دیدار سرهنگ دوم "فاضل مریمی"فرمانده جدید نیروی انتظامی بشرویه با اشاره به جایگاه این نیرو گفت : پرسنل جان برکف نیروی انتظامی برای حفظ دستاوردها و دفاع از امنیت و آرامش کشور پیوند محکم و استواری را با ولایت بسته‌اند

وی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با الگوگیری از سیره حسینی و در راستای قوانین جمهوری اسلامی و تحت فرمان مقام معظم رهبری؛ وظیفه دارد تا از دستاوردها و امنیت و آرامش کشور حفاظت و صیانت کند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است .

سرهنگ مریمی با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در صحنه بسیار گسترده ای  ودر کل وسعت خاکی کشور جمهوری اسلامی و مرزهای آبی و حتی در سایر کشورها با همکاری پلیس بین الملل در تمام ساعات و لحظه ها مشغول انجام وظیفه است .

وی یادآور شد: با توجه به مدت چند روز کوتاهی که توفیق پیدا کرده ام تا در خدمت مردم ولایتمدار مومن؛ و انقلابی شهرستان باشم, ولی تلاش می کنم  با همکاری پرسنل این مجموعه و تمام مردم عزیز و مسئولین ادارات و نهادها تمام توان خود را برای تامین امنیت و آرامش مردم به کار گیرم .

فرماندهی نیروی انتظامی بشرویه یاد آور شد : پرسنل محترم نیروی انتظامی شهرستان توفیقات بسیار خوبی داشتند و با توجه به اینکه این منطقه به لحاظ راه های کور کویری مسیری برای عبور کاروان های قاچاق مواد مخدر نیست؛ولیکن عزیزان تلاشگر نیروی انتظامی در مدت یک سال گذشته توانسته‌اند ,تعداد ۷۸ نفر از توزیع کنندگان خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهند که رضایت خوبی را برای شهروندان فراهم کرده اند .

 وی گفت:یکی از شاخص های تامین امنیت ,پیشگیری و یا کشف سرقت است ؛که در شهرستان بشرویه یک مشهور به شهرستان ولایی و دارالمومنین است ,در مدت یک سال گذشته کشف مواد مسروقه ۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن افزایش داشته که در این رابطه تعداد ۳۷ نفر سارق دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند؛ که همه این توفیقات با همکاری مردم مومن انجام شده است .

سرهنگ مریمی به برخی مشکلات این شهرستان هم اشاره ای داشت و گفت : متاسفانه یک از مشکلاتی که در این شهرستان نمود بیشتری دارد ؛ مسئله تصادفات درون شهری است ؛و باید نسبت به فرهنگ‌سازی عمل به مقررات راهنمایی و رانندگی تلاش بیشتری شود ؛که انتظار داریم همه با ما همکاری داشته باشند.

 وی گفت: در تصادفات درون شهری و برون شهری متاسفانه چهار نفر جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بشرویه اظهار داشت: مصمم هستیم با همکاری محترم ائمه محترم جمعه و جماعات مردم عزیز و مسئولین نهادهای امدادی و آموزشی بتوانیم در راه به صفر رساندن حوادث راهنمایی و رانندگی چه در داخل شهرو چه در خارج و جاده‌های مواصلاتی تلاش جدی تری داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.