مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران  گفت: احداث خط انتقال گاز سربیشه- نهبندان به لحاظ شاخص‌های کیفیت، زمان هزینه و اجرایکی از موفق‌ترین پروژه‌های شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران است.

اجرای خط انتقال گاز سربیشه به نهبندان موفق‌ترین پروژه‌ شرکت  ملی گاز ایران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن منتظرتربتی که به منظور افتتاح عملیات گازرسانی به شهرهای نهبندان و شوسف به خراسان جنوبی سفرکرده است  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مدت زمان ۱۸ ماه اجرای پروژه خط انتقال گاز سربیشه- نهبندان مصوب شده بود، اما همگرایی و تفکر تیمی همه عوامل دست‌اندرکار سبب شد تا این  پروژه در کمتر از ۱۱ ماه به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه این پروژه به عنوان الگوی جدیدی در ارتقای کیفیت زمانی پروژه‌ها در شرکت گاز ارایه می شودتصریح کرد: هیچ‌گاه اجازه ندادیم پروژه در مواجهه با موانع فرارو متوقف شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اشاره به اینکه نیازهای کالایی پروژه  از طریق موجودی انبار، تامین شده افزود: در مقاطعی نیز با حمایت و تعامل با تولیدکنندگان داخلی، تلاش گردید تا به هر نحو ممکن، اقلام مورد نیاز را تامین و به پروژه برسانیم.

منتظرتربتی توجه به برنامه‌ریزی و منابع انسانی  رایکی دیگر از عوامل موفقیت این پروژه برشمرد و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی پروژه به صورتی انجام شد تا در هر لحظه میزان پیشرفت پروژه رصد و در صورت بروز کوچک‌ترین مشکل، همکاران بلافاصله نبت به رفع ان اقدام کنند.

 مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با بیان اینکه هرزمان پیمانکار با کمبود نیروی فنی مواجه شده است، نیروهای متخصص طرح، از دیگر پروژه‌ها به یاری آمدند گفت: این افراد با تجربه بالای خود به رفع موانع و روند تکمیل پروژه شتاب بخشیدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.