البرز- رئیس هیئت تیراندازی استان البرز از تولید ساچمه متناسب با سلاح در البرز خبر داد و گفت: این ساچمه ها به منظور حمایت از تولید داخلی و برای نخستین بار در کشور تولید و مورد استفاده قرار گرفته است.

تولید ساچمه متناسب با سلاح برای نخستین بار در کشور

نرگس کشاورز رئیس هیئت تیراندازی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: ساچمه های متناسب با سلاح به صورت شناسنامه دار برای هر ورزشکار در البرز تولید می شود.

وی در خصوص اقدام هیئت تیراندازی جهت حفاظت از محیط زیست افزود: با شرکت تولیدکننده ساچمه تفاهم نامه ای مبنی بر حفاظت از محیط زیست امضا و مقرر شد که هر ورزشکار در صورت عودت قوطی های ساچمه به شرکت به صورت مجدد ساچمه دریافت کند.

رئیس هیئت تیراندازی استان البرز از برگزاری دوره سمیلاتور خبرداد و گفت: آموزش تیراندازی از طریق دستگاه های الکترونیکی به صورت مجازی در دو بخش آقایان و بانوان در شهرستان نظرآباد برگزار شد.

کشاورز سرمایه گذاری بر رده های پایه را مثبت دانست و گفت: با یکی از اساتید بین المللی برای آموزش رده بالای ۱۲ سال قراردادی امضا شده است.

وی تصریح کرد: همچنین دوره پایه سنجی در ۳ رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مدت دو هفته برگزار شد که نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شده اند.

رئیس هیئت تیراندازی استان البرز از نخستین حضور بانوان البرزی در لیگ کشور خبرداد و گفت: بانوان استان برای نخستین بار در قالب تیم ساچمه بیژن در مسابقات لیگ کشور به میدان خواهند رفت.

کشاورز تصریح کرد: همچنین تیم آقایان نیز در قالب تیم هیئت تیراندازی استان البرز در لیگ دسته اول کشور به میدان می رود که آن ها نیز از آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات برخورداراند.

وی در پایان ضمن اشاره به برگزاری کارگاه ارتقاء سطح برای سلاح تفنگ و تپانچه گفت: همواره به دنبال همگانی کردن رشته تیراندازی در بین مردم هستیم و باتوجه به برنامه ریزی جهت پرورش رده های پایه در توسعه و مدال آوری این رشته اطمینان خاطر داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.