مجید فرقانی گفت: بانک مرکزی هنوز تصمیم و سیاست خاصی را در خصوص کاهش نرخ بلیت هواپیما ها اعلام نکرده است.

تکلیف "نرخ ارز" هنوز مشخص نیست/کاهش قیمت بلیت‌ها در انتظار ثبات قیمت دلار

 مجید فرقانی دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان در گفتگو با قدس آنلاین در خصوص کاهش پیدا نکردن بلیت هواپیما گفت: این عدم کاهش قیمتی تنها مربوط به بلیت هواپیما ها نمی شود ما تقریبا در هیچ موردی کاهش قیمتی نداشته ایم با این همه الان به خاطر شرایط فصلی که وجود دارد حتی حدود ۳۰درصد از قیمت بلیت های داخلی و خارجی کاهش پیدا کرده است.

فرقانی ادامه داد: نرخ ارز همین الان هم هیچ تکلیف درستی ندارد و از بانک مرکزی و بازار سیاه و صرافی ها هر کدام نرخ خاص خودشان را دارند ما چه امیدی می توانیم داشته باشیم که به خاطر کاهش نرخ ارز که فقط در حد حرف مانده است قیمت بلیت هم کاهش پیدا کند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی افزود: متاسفانه بانک مرکزی هنوز تصمیم و سیاست خاصی را در این خصوص اعلام نکرده است دقیقا به همین علت بلیت ها کاهش نمی یابد مگر اینکه همان نرخ ارز ۴۲۰۰تومان اعمال شود که برای قشری که محبورند از خدمات دفاتر مسافرتی و بلیت هوا پیما استفاده کنند مشکل ایجاد می کند. برای ما ثبات یک نرخ از کاهش نرخ واجب تر و مهمتر است. مشکل اساسی ما نداشتن ثبات است. ما در خصوص دریافت خدمات و ارز دچار نوسانات شدیدی هستیم که ممکن است هر روز تغییر پیدا کند و این قضیه به نفع هیچ کدام از دو طرف نه مصرف کننده و نه ارائه دهنده نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.