البرز- وزیر راه و شهرسازی گفت: بزرگترین تونل ایران در آزادراه تهران شمال به طول ۶۴۰۰ متر در حال احداث است.

بزرگترین تونل کشور در آزادراه تهران- شمال احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس آخوندی صبح امروز(شنبه) در مراسم اتصال بزرگترین تونل کشور در منطقه البرز شرقی در محور کرج -چالوس اظهار کرد:این تونل از دوطرف شروع شده و بدون کوچک‌ترین انحرافی بهم می رسد که این نکته بسیار حائزاهمیت است.

 وی با بیان اینکه این منطقه شامل ۲۲ کیلومتر مسیر است که ۶۷ درصد یعنی بیش از ۱۳.۵ کیلومتر تونل است افزود: همزمان با منطقه یک آزادراه تهران- شمال از سال گذشته عملیات در منطقه ۲ هم اجرایی می شود.

آخوندی با بیان اینکه بزرگترین تونل ایران در این نقطه به طول ۶۴۰۰ متر است، افزود:  سه هزار متر از هر دو طرف بدون اینکه انحرافی داشته باشند بهم رسیده اند  و در یک راستا بودند که این یک کار بزرگ مهندسی است.

وزیر راه و شهر سازی گفت: حفاری این  تونل همزمان با آغاز  لاینینگ صورت می‌گیرد که ۵ هزار متر از لاینینگ این تونل در حال حاضر انجام شده است.

آخوندی با اعلام اینکه امیدوارم با بهره برداری منطقه دو آرزوی دیرینه  در ارتباط با آزادراه تهران - شمال به نتیجه برسد، گفت: پروژه در منطقه یک با تمام توان و قدرت نیز در حال اجرا است.

وی ادامه داد: بیش از سه هزار نفر کارگر در حال انجام کار هستند و تمام قطعات در حال اجرا است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی در پایان به  مطالبات کامیونداران و مشکلات آنها اشاره کرد و گفت: مطالبات کامیونداران نیز حتما پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.