البرز- احمد سرخوش از افزایش نرخ روغن های خارجی خبرداد و گفت: روغن های وارداتی ۸۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته و روغن های ایرانی نیز به دلیل عدم پخش کم یاب شده است.

روغن ایرانی کمیاب شده است/ افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت روغن خارجی

احمد سرخوش رئیس اتحادیه تعویض و فروش روغن و آپارات کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: انتظار داریم تا شرکت های داخلی اجناس خود را روانه بازار کرده و به ایجاد تعادل در بازار روغن اتومبیل کمک کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت نرخ روغن های ایرانی موجود در بازار گفت: تمامی روغن های داخلی به نسبت نرخ قبلی خود حدود ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه تعویض و فروش روغن و آپارات کرج با اشاره به کیفیت بالای روغن های ایرانی گفت: بسیاری از مردم به دلیل کیفیت بالای روغن های داخلی آن را به نمونه خارجی ترجیح می دهند.

سرخوش تصریح کرد: استقبال از روغن های ایرانی علاوه بر اینکه موجب افزایش رونق کار و نیز اشتغال بسیاری از جوانان می شود این اطمینان را می دهیم که به لحاظ کیفی تفاوتی با نمونه خارجی ندارد.

وی از فعالیت بیش از ۵۰۰ مرکز آپاراتی در کرج خبرداد و گفت: به دلیل مشکلات پیش آمده در ماه های اخیر، برخی مراکز به دلیل عدم آگاهی اجناس تقلبی خریداری و آن را عرضه کرده اند.

رئیس اتحادیه تعویض و فروش روغن و آپارات کرج تصریح کرد: به منظور جلوگیری از برخی تخلفات و آگاهی بخشی به فعالان این حوزه کلاس های آموزشی به صورت مداوم برگزار می شود که افراد ملزم به شرکت در آن هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.